Over mijn lijk 2014

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Child, 16 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Child

Child Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.782
    216
    63
    Als je nu op site kijkt, zie je levenslijn ook helemaal ingevuld met foto's enzo.
    Dat was vorige keer nog niet zo

2. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Haha ja ik ben erg in de war met de dagen de laatste tijd.

3. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik heb een aantal afleveringen achterelkaar gezien en ik moet er erg van huilen. Wat een vreselijke ziektes.. wat erg voor deze mensen en hun nabestaanden.

4. tweety25

tweety25 Fanatiek lid

5 aug 2010
    3.294
    12
    38
    in me huis
    Pff janken zeg.
    Erg pittig om annemiek zo te zien

5. Feye

Feye VIP lid

26 nov 2013
    6.468
    3.914
    113
    Vrouw
    Jeetje, hoe Luc vertelde over die laatste uurtjes...

6. chipje

chipje Bekend lid

11 mrt 2013
    655
    10
    18
    ..........ben er even stil van! Wat heftig elke keer weer maar nu wist ik echt even niet waar ik het zoeken moest:(
    Rust zacht lieve mooie moedige mensen wat een ongelovelijke ..........'$/@%%#/# ziekte!!!!!

7. Eylem

Eylem Niet meer actief

Tranen tranen tranen. Wat ontzettend heftig. Het afscheid van Annemiek kwam hard binnen bij mij. Dat jongetje dat nog van niets weet en daar zit te spelen en op opa zijn arm achter de kist aan loopt....

8. Lindalovesmo

Lindalovesmo Niet meer actief

Dit vond ik toch wel de zwaarste aflevering van alle afleveringen.
    Wat was Annemiek sterk! Maar het haalt zoveel herinneringen bij me naar boven.

9. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

Hier ook. Zo'n mooie jonge moeder....... Mijn hart brak toen ik haar zo op dat bed zag liggen met een ingevallen gezicht en haar zoontje dartelde zo om haar heen. Verschrikkelijk.

En de dames hier die aangeven ook bang te zijn ziek te worden of zich geconfronteerd voelen met hun sterfelijkheid sinds ze moeder zijn, dat herken ik heel erg.

10. Chilleke

Chilleke VIP lid

21 jan 2010
    10.869
    1
    36
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Brabant
    Tranen met tuiten :(

11. Roosje83

Roosje83 Fanatiek lid

4 jun 2012
    2.195
    11
    38
    NULL
    NULL
    Pppffff, heel wat tissues nodig gehad, heb ik normaal niet zo snel. Maar het idee alleen al dat je afscheid moet nemen van iedereen om je heen en dat je je kindje niet ziet opgroeien, dat is gewoon onmenselijk.

12. Babystew

Babystew Niet meer actief

Pfff, erg heftig!!

13. susy26

susy26 Niet meer actief

janken janken janken, jeetje wat verschrikkelijk om annemiek zo te zien met haar zoontje. .. hij beseft niet wat er aan de hand is.. echt niet t bevatten. en Luc, wat een mooie woorden.... en wat de laatste woorden waren van sylvia en luc, WAT IS HET TOCH ONEERLIJK! echt janken, heel de tijd....

DIEP RESPECT VOOR MARK, SANNE, ANNEMIEK, SYLVIA EN MAX! rust zacht , veel sterkte voor de mensen die nog van hun houden.

ook erg veel RESPECT voor de programma makers.

14. MommyA

MommyA Fanatiek lid

11 okt 2010
    1.016
    0
    36
    Wat heb ik gehuild om Annemiek. :( Vooral bij die beelden dat ze thuis zo doodziek op bed ligt en haar zoontje zo lief bij haar komt. De allerlaatste momenten die zij heeft met haar zoon, en hij met z'n mama. Heftig zeg, ben er niet lekker van.

15. Soit

Soit Niet meer actief

Vind dat Patrick deze serie ook ontzettend goed doet. Helaas stopt hij er mee. Hij vind het te zwaar. Kan ik me zo goed voorstellen.

De volgende serie gaat Valerio het doen. Ik weet zeker dat dat ook super gaat zijn. Vind hem onwijs leuk, die andere serie presenteerde hij ook zo goed

16. Soit

Soit Niet meer actief

Vond het stuk met Annemiek ook erg verdrietig. Kun je echt merken hoeveel heftiger het is als er kinderen zijn.... :(

17. susy26

susy26 Niet meer actief

vanmorgen nog een extra dikke knuffel aan me mannekes gegeven en gezegd hoeveel ik van ze hou! al is dat al ongelooflijk veel! :)

had er vannacht een rotdroom over, dat ze allemaal leefden en gezond waren... en toen werd ik wakker : ow nee, dat heb ik gedroomd....:(

door zo'n programma, besef je eigenlijk wat je hebt wanneer je gezond bent, en gelukkig. en maak je niet druk om stomme dingen,echt, nooit meer.

moest het even kwijt weer..pffff geniet meiden, elke minuut van de dag!

18. Umm85

Umm85 VIP lid

17 jun 2007
    26.310
    248
    63
    Vrouw
    huismama, doktersassistente
    Turkije
    :( net terug gekeken. Annemiek en zoontje, pff. Inderdaad, geniet van je kinderen en de mensen om je heen, het kan zo afgelopen zijn. Tijd met je geliefden is te kostbaar om je druk te maken om onbenullige zaken.

19. fayenne

fayenne Bekend lid

3 sep 2013
    935
    0
    0
    NULL
    Pffff heb zitten janken ! Annemiek wat afschuwelijk ze zei ook.nog het is niet goed zo. Ze was nog helemaal niet klaar :( besef me weer eens dat ik heel dankbaar ben voor mijn leventje in goede gezondheid en mijn heerlijke kinderen.

20. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.611
    2.404
    113
    Ik had het opgenomen en net pas gekeken. Echt afschuwelijk met een kindje erbij voelt het nog zoveel heftiger. Heb er gewoon pijn in mijn buik van:(

Deel Deze Pagina