Als je nu op site kijkt, zie je levenslijn ook helemaal ingevuld met foto's enzo. Dat was vorige keer nog niet zo
ik heb een aantal afleveringen achterelkaar gezien en ik moet er erg van huilen. Wat een vreselijke ziektes.. wat erg voor deze mensen en hun nabestaanden.
..........ben er even stil van! Wat heftig elke keer weer maar nu wist ik echt even niet waar ik het zoeken moest Rust zacht lieve mooie moedige mensen wat een ongelovelijke ..........'$/@%%#/# ziekte!!!!!
Tranen tranen tranen. Wat ontzettend heftig. Het afscheid van Annemiek kwam hard binnen bij mij. Dat jongetje dat nog van niets weet en daar zit te spelen en op opa zijn arm achter de kist aan loopt....
Dit vond ik toch wel de zwaarste aflevering van alle afleveringen. Wat was Annemiek sterk! Maar het haalt zoveel herinneringen bij me naar boven.
Hier ook. Zo'n mooie jonge moeder....... Mijn hart brak toen ik haar zo op dat bed zag liggen met een ingevallen gezicht en haar zoontje dartelde zo om haar heen. Verschrikkelijk. En de dames hier die aangeven ook bang te zijn ziek te worden of zich geconfronteerd voelen met hun sterfelijkheid sinds ze moeder zijn, dat herken ik heel erg.
Pppffff, heel wat tissues nodig gehad, heb ik normaal niet zo snel. Maar het idee alleen al dat je afscheid moet nemen van iedereen om je heen en dat je je kindje niet ziet opgroeien, dat is gewoon onmenselijk.
janken janken janken, jeetje wat verschrikkelijk om annemiek zo te zien met haar zoontje. .. hij beseft niet wat er aan de hand is.. echt niet t bevatten. en Luc, wat een mooie woorden.... en wat de laatste woorden waren van sylvia en luc, WAT IS HET TOCH ONEERLIJK! echt janken, heel de tijd.... DIEP RESPECT VOOR MARK, SANNE, ANNEMIEK, SYLVIA EN MAX! rust zacht , veel sterkte voor de mensen die nog van hun houden. ook erg veel RESPECT voor de programma makers.
Wat heb ik gehuild om Annemiek. Vooral bij die beelden dat ze thuis zo doodziek op bed ligt en haar zoontje zo lief bij haar komt. De allerlaatste momenten die zij heeft met haar zoon, en hij met z'n mama. Heftig zeg, ben er niet lekker van.
Vind dat Patrick deze serie ook ontzettend goed doet. Helaas stopt hij er mee. Hij vind het te zwaar. Kan ik me zo goed voorstellen. De volgende serie gaat Valerio het doen. Ik weet zeker dat dat ook super gaat zijn. Vind hem onwijs leuk, die andere serie presenteerde hij ook zo goed
Vond het stuk met Annemiek ook erg verdrietig. Kun je echt merken hoeveel heftiger het is als er kinderen zijn....
vanmorgen nog een extra dikke knuffel aan me mannekes gegeven en gezegd hoeveel ik van ze hou! al is dat al ongelooflijk veel! had er vannacht een rotdroom over, dat ze allemaal leefden en gezond waren... en toen werd ik wakker : ow nee, dat heb ik gedroomd.... door zo'n programma, besef je eigenlijk wat je hebt wanneer je gezond bent, en gelukkig. en maak je niet druk om stomme dingen,echt, nooit meer. moest het even kwijt weer..pffff geniet meiden, elke minuut van de dag!
net terug gekeken. Annemiek en zoontje, pff. Inderdaad, geniet van je kinderen en de mensen om je heen, het kan zo afgelopen zijn. Tijd met je geliefden is te kostbaar om je druk te maken om onbenullige zaken.
Pffff heb zitten janken ! Annemiek wat afschuwelijk ze zei ook.nog het is niet goed zo. Ze was nog helemaal niet klaar besef me weer eens dat ik heel dankbaar ben voor mijn leventje in goede gezondheid en mijn heerlijke kinderen.
Ik had het opgenomen en net pas gekeken. Echt afschuwelijk met een kindje erbij voelt het nog zoveel heftiger. Heb er gewoon pijn in mijn buik van