Ik vind het eigenlijk ook weer heel mooi dat Olivier bestaat. Natuurlijk gun je het kind twee ouders die bejaard worden maar ik vind het wel een prachtig gegeven dat Annemiek op deze manier voort kan leven. Voor alle nabestaanden ook heel bijzonder. Want bij alle andere oml-ers houdt alles gewoon ineens op. Dat lijkt me heel zwaar. Geen nageslacht.
Wat een verschrikkelijke laatste aflevering. Elk seizoen huil ik bij iedereen, maar nu ik zelf moeder ben grijpt dit mij nóg meer aan. Vooral die laatste beelden van Annemiek.... Het enige dat ik hiermee kan doen is van haar levenslessen leren en nog meer tijd aan mijn zoontje schenken. Momenteel heb ik nl net een verhuizing achter de rug en het liefst heb ik alles direct op zijn plaats staan, maar ik laat de dozen maar even voor wat het is en ga zo lekker met hem buiten spelen en genieten!
Van begin tot eind zitten huilen. Bahbahbah dat kleine ventje. En die lieve Luc, pff de vader van Sanne. Brr wat is het toch oneerlijk. Altijd weer een eye opener, geniet wat meer en zeur wat minder.
ik heb bij alle moeten huilen, maar annemiek deed me erg denken aan mijn vriendin, die 10 jaar geleden een niertransplantatie heeft ondergaan. ze zag er net zo ziek uit als Annemiek, maar knapte na de transplantatie op. Ik vind het zo wonderlijk dat deze mensen allemaal er eerst nog ontzettend goed uitzien en dat het ineens ZO snel gaat, en dan sterven. Vreselijk..
Poeh, net de aflevering teruggekeken. geloof dat mn mascara ergens onder mn kin zit, wat een heftige aflevering weer. 😢😢😢
ik heb paar maal stukjes gezien maar elke keer moest ik verschrikkelijk janken nog het ergste bij het 18 jarig meisje heb zelf ook een hersen tumor gehad en dan wordt je wel even met je neus weer op de feiten gedrukt dit had ik ook kunnen zijn ,ik heb geluk gehad waarom zij ook niet daarom mensen laten we genieten van de dagen die we hebben op deze aarde voor je het weet ben je weg xx