Wat is het toch een mooi programma. Ik vind normaal gezien dat Patrick het heel goed en respectvol doet. Maar zijn opmerking hoe zien jullie de toekomst tegen het bruidspaar schoot mij ook verkeerd. Zo ziek en dan toch nog zo'n mooie bruid
Dit vroeg hij wschl omdat haar ziekte op hun trouwdag geen issue was.Dit heeft ze daarvoor nadrukkelijk aangegeven.Op haar trouwdag wilden ze niet praten over de ziekte. Ik kreeg wel het gevoel dat ze enorm veel pijn had op haar trouwdag.Dat kon je gewoon aan haar zien.Ze was prachtig maar stralen deed ze allang niet meer. Wat blijft het toch een rotziekte,gatver!!
Ja dit vond ik ook. Ook al lachte ze, het was anders dan de eerste keren dat je haar in de serie zag.
Hij heeft laatst in een interview gezegd dat ze ook van hem verwachten dat hij eerlijk en direct is. En idd ze wou niet over haar ziekte hebben en als een "normale" bruid behandeld worden. Dus ik vond het juist een hele mooie vraag, hij respecteerde haar wens
Ja zo zag ik het ook. De ziekte was er die dag niet...dus een gewone toekomst wel... net als iedereen...
Ik vind de directheid van Patrick normaal wel fijn, maar die vraag over hun toekomst vond ik zelf persoonlijk ook wel naar om te horen. Het is dan misschien wel wat je aan een bruidspaar kunt vragen, maar het was al vrij duidelijk wat de toekomst zou brengen en dat leek mij dus erg confronterend. En jeetje, wat was er nog weinig over van Sylvia zeg En in het vooruitblik naar volgende week, dat beeld van Annemiek.. Hoewel het duidelijk is hoe het met ze af zal lopen, schrik ik toch iedere keer en tegen beter weten in hoop ik nog steeds, tot het moment in de serie aanbreekt dat ze overleden zijn. Heel gek.
ik denk persoonlijk dat iedereen die vraag denkt die hij stelt maar niet durft te vragen. Dat mijn vriendin opbelde om te vertellen dat ze kanker had was mijn eerst vraag ga je dood? Ik snap zijn vragen wel.
Net de uitzending gekeken. Zeer heftig opnieuw. Het zijn allemaal zulke fijne lieve mensen. Wat mij opvalt is dat je in het gezicht, vooral de ogen, ziet of het goed of slecht gaat. Bij Sanne vorige week was het leven uit haar ogen en bij Sylvia ook. Zeer heftig... Vooral voor de nabestaanden.
Vreselijk om toe te moeten kijken hoe mensen waar je van houdt aftakelen. En dan veranderen van zulke levenslustige, stralende mensen in zielige hoopjes mens. Je kunt inderdaad erg goed zien wanneer de ziekte ze aan het neerhalen is. De schittering verdwijnt uit de ogen, je ziet duidelijk dat alles vreselijk veel moeite kost. Maar wat een kanjers zijn het. Stuk voor stuk. Rust zacht.
Dit viel me gisteren bij Sylvia ook op.Al haar levenslust was uit haar ogen verdwenen.De ziekte was nu echt aan de macht en sloeg zijn klauwen helemaal uit. Vreselijk dit proces. Annemiek zal volgende uitzending ook heftig worden. Wat is het toch oneerlijk allemaal. Jonge mensen en zo'n lijdensweg en die vreselijke pijn iedere dag weer opnieuw.
Het is misschien omdat ik nu moeder ben en zo bewust ben van mijn eigen sterfelijkheid, maar dit seizoen grijpt me zo ontzettend aan, veel meer dan eerst. Vooral als ik Annemiek en haar lieve kleine Olivier zie. Ik ga dan altijd even naar mijn eigen mannetje en geniet extra van zijn knuffels en zoentjes. Ik vind het echt jammer dat Patrick na dit seizoen stopt. Heb ook het idee dat het hem nu ontzettend veel doet, is jullie dat ook opgevallen?
Wat was Sylvia mooi !! Je kon inderdaad zien dat ze haar vechtlust aan het verliezen was. Annemiek pffff heftig weer. Pinkstars mij grijpt het ook zo aan Annemiek haar verhaal ook vanwege der zoontje. Ik ben ook heel bang om zelf ziek te worden door dit programma ben ik me BOG even meer bewust als anders dat gezondheid het aller belangrijkste is. Ik snap wel heel goed dat Patrick het niet meer trekt. Zoveel jonge mensen zien vechten en zoveel samen meemaken . Je gaat die mensen toch goed leren kennen. Heftig gewoon !
Ik vind wel dat max ontzettend lieve vrienden heeft. Dat is echte vriendschap zeg Ik vond Sylvia er inderdaad slecht uitzien, ze heeft echt gevochten om het vol te houden tot haar bruiloft K vond het verschrikkelijk om mark te zien op z'n sterfbed dat deed me echt teveel aan mijn moeder denken
Ik vond het ook mooi hoe max werd herdacht door zijn vrienden. Wat een hechte groep is dat. Annemiek is ook heel heftig, nu ik moeder ben dan ben tenminste (ik) veel sneller bang om iets te krijgen en ga je veel meer nadenken over het leven....Zo verschrikkelijk om niet meer bij je kind te kunnen zijn.. Sylvia straalde op haar trouwdag ook uit dat ze pijn had vond ik, je kon het aan haar hele houding zien.... Dat patrick vroeg hoe zie je de toekomst vind ik niet zo heel vreemd, even niet aan de dood denken en je ziekte....ik denk dat hij het meer bedoelde als hoe zie je de maanden nu samen die je nog hebt? Heftig programma. Dit seizoen grijpt mij ook meer aan als eerder zoals hier boven ook door iemand is gezegd...
ja erg he. ik heb met iedereen meegeleefd, maar Annemiek maakt echt iets in me los. het idee dat je je kind nooit zal zien opgroeien... Wat een oneerlijke k*tzooi!!!! :'(