Is er morgen nog meer eredivisie dan ? Alleen gister en nu toch? er moet vanavond genoeg voetballen. krijgen we volgende week dan een lagere uitzending zeker ?
Ik kijk ook wel eens op Ariejanne's eigen Facebook en op haar Instagram. Ze mocht voor de verjaardag van haar dochter één dag naar huis. Onlangs kreeg ze het nieuws dat ze uitbehandeld is, de uitzaaiingen zitten overal in haar lichaam. Zonder behandeling zul je steeds verdere achteruit gaan, aangezien het niet meer afgeremd wordt.
Balen.. Heb net het hele vorige seizoen gekeken, heb iedere aflevering zitten janken Vooral het verhaal van Annemiek met haar jonge zoontje komt erg hard binnen..
Lieve mathijs, Rust zacht. Evht veel te jong, 18 jaar nog maar. Heel cliche: maar wat is het oneerlijk.
Ik heb het net even terug gekeken. Pfff brok in mijn keel. Wat een k*tziekte toch ook! Mathijs, R.I.P.
Jeetje zeg, ik heb letterlijk hoofdpijn van deze aflevering. Gatver, wat oneerlijk is het toch he. 18 jaar, dan moet je leven nog beginnen. En arme ouders. 😭😭😭
Pff wat een aflevering zeg. Had echt te doen met Mathijs en zijn ouders. Ook met de anderen maar het moment dat Mathijs moest huilen..och als ouder breekt je hart op zo'n moment. Vond Valerio nooit zoveel aan maar vind 'm nu erg goed.