spoilers of niet, je weet toch al dat de mensen die meedoen aan programma zijn opgegeven door de medici en ze uiteindelijk doodgaan. Dus in dit geval vind het niet dat het omspoilers gaat.
Ik kijk niet meer.. Helaas heeft deze ziekte ons ook erg dichtbij getroffen bij een jong iemand, dus het programma trek ik niet meer.
Ik vind Yvon het heel leuk doen. Vind haar zowieso een leuke spontane presentatrice. Wel slikken dat er gewoon al 3 van de 5 zijn overleden voordat het programma uberhaupt op televisie is geweest.
ik vind het echt een enorme tranentrekker... zo bitterhard is het leven dus.. en zo positief staan ze er allemaal in..nog het maximale eruit halen.. chapeau. Leefden maar meer mensen met zoveel passie voor het leven!
Ik heb ook alle uitzendingen tot nu toe gezien.... vond de laatste best wel heftig omdat nu 2 vrouwen overleden zijn...
ik kijk er wel naar, al heb ik er wel moeite mee, omdat ik zelf de ziekte heb gehad, en daardoor komt alles weer naar boven, maar het is de realiteit, en daar kan je niet omheen
Love8, ik snap wat je bedoeld hoor. Ik zat op "randje van kanker" zegmaar. Maar juist door dit programma word ik met m'n neus op de feiten gedrukt en besef ik me hoe gelukkig ik me mag prijzen.
ja inderdaad, ik heb als ik het woord alleen al hoor, dan zit het hart me in de keel, ben elke keer zo bang om het weer terug te krijgen. word elke dag nog met de neus op de feiten gedrukt. lichamelijk ben ik er niet beter van geworden al die kuren, maar ja we zijn er nog.
Het blijft een mooi programma, heb toevallig gister aflevering 3,4,5 en 6 gekeken. Ik lig meestal al op bed rond dat tijdstip dus vergeet het helaas te kijken. Maar gelukkig kan ik het via internet terug zien en ik heb het niet droog kunnen houden. Zo jong en toch zijn ze allemaal heel sterk en staan ze er nuchter tegenover. Morgen wil ik het echt zien en mocht ik het niet redden dan kijk ik het op internet terug.
aflevering 6 komt morgen pas op televisie geloof ik. aflevering 7 kun je vanaf vandaag op internet kijken
Ik heb gisteravond alle afleveringen gekeken tot en met aflevering 6. Pfff zat echt met een brok in mijn keel. Zo zie je hoe het zomaar ineens afgelopen kan zijn, na die rotziekte. Vanaf wanneer kun je aflevering 7 zien? Ik zie hem NU nog niet online staan.