Ja heb net aflevering 7 zitten kijken, en jawel.. wéér met tranen.. pfoe heftig.. Het leven is soms zó oneerlijk!
pff wat een programma.....laat je weer eens zien wat ECHT belangrijk is in het leven!!! Zei gister nog tegen mijn vriend, als deze mensen maar gewoon mochten leven, hun interesseerde het niet of ze niet zoveel geld zouden hebben... Daarbij besef je dan ook hoe bijzonder het eigenlijk is om gezond te zijn, niet? En dan moet je ook nog slapen erna....pfff..... Wel super dat ze dt laten opnemen en andere mensen eens kunnen zien hoe het is om dood te "moeten" gaan...en weer eens even met beide benen op de grond te moeten gaan staan.
poeh! die sandra gister. arme meid. echt dapper hoor. en die man van haar. en dat ze nog zo blij was met dr laatste tochtje buiten. diep respect voor zon griet!! zooo oneerlijk. bah!
wat een prachtmooie en indrukwekkend heftig programma... en die sandra, wat kunnen we daar eigenlijk allemaal een voorbeeld aan nemen he.. zo dankbaar voor het allerkleinste in het leven, wat dan eigenlijk ook het belangrijkste weer is.. god als je geen goede gezondheid en liefde hebt... waar ben je dan... tranen met tuiten gehuild. vast ook wegens zwanger en wegens andere stress maar aan de andere kant, wie moet er nu niet huilen om zo iets hartverscheurends.. en ze was er zo rustig en klaar voor.. moet je nagaan dat doodgaan beter lijkt dan leven snif..
Pff inderdaad heftig programma hoor. Elke keer weer huilen geblazen hier. Maar wel heel knap hoe ze ermee om gaan, zo goed. Respect voor hun.
ja dan weet je pas eigenlijk hoe sterk je bent als mens denk ik..... Kiezen voor je eigen dood, dan heb ik het over de euthanasie, hoe raar moet dat zijn...
Ja dat is een hele moeilijke beslissing lijkt me, want je wil niet weg, maar je wil ook niet blijven om de omstandigheden zoals je je voelt. Heel knap om toch de juiste beslissing te nemen, voor je eigen. Want inderdaad, wil je leven met veel pijn? dat wil niemand. En dan die foto's die ze laten zien, hoe die mooie meiden eruit zagen voor de ziekte...pff herken je helemaal niet meer weer. Wat is het toch ook een rotziekte, en het komt zomaar.
ja heel erg is het!!! Zo besef je maar weer dat je het leven niet moet onderschatten, hoeveel geluk wij eigenlijk hebben. Ik een dochter nu weer zwanger, jij nu ook zwanger... Wij hebben tenminste een jeugd gehad, die arme jongen die niet eens verliefd heeft mogen zijn....bah wat mogen wij toch blij zijn dat we mogen leven!!! En dan nog zeuren om de kleinste dingen....
Ja inderdaad, wij moeten genieten van elke dag, elk uur, elke minuut en elke seconde. Pff moet er niet aan denken, het idee om proberen de leeftijd 16 te halen,.... ooh zo erg. Net zoals hij zegt, ik heb niets afgemaakt in mijn leven, alleen de basis school. En het idee dat je ineens een knobbeltje voelt in je borst, en het goed mis is, en dan denk je er bovenop te komen, door operatie en al die vieze chemo kuren, en dan zijn er toch weer uitzaaiingen in je lever....en is het afgelopen zaak. brrr krijg er kippenvel van. Je staat daar niet bij stil, en eigenlijk moet je dat ook niet, maar tis wel goed om te zien hoe het ook kan, en blij moet zijn met wat je hebt. En dat ben ik zeker, geniet van alles.
Net aflevering 7 gekeken, erg heftig weer. Zet je inderdaad weer even met beide benen op de grond, eigenlijk zou iedereen deze serie verplicht moeten kijken zodat ze het leven wat meer gaan waarderen.
ja het is dubbel, je moet het weten eigenlijk en ervan leren maar niet je leven laten beheersen natuurlijk....
Gisteren weer vreselijk zitten brullen om Pieter-jan, wat verschrikkelijk oneerlijk kan het leven toch zijn en wat een vechters zijn deze mensen zeg. Bah, word nu nog helemaal naar als ik er aan denk.
vreselijk he zo erg, het relativeert alles, behalve je gezondheid en misschien de liefde, zo ontzettend.. snif
hier ben ik het helemaal mee eens. dat heeft ook niets te maken met je leven erdoor laten beheersen, maar het kan je wel een ander soort ' mindfullness ' (om dat woord maar eens te gebruiken ) geven. als ik nu mopper in de auto omdat er ' een genieter ' (iemand die minimaal 25% langzamer rijdt dan hij mag) voor me rijdt, denk ik wel even aan dit soort verhalen en dat relativeert wel behoorlijk moet ik zeggen.
idd kei mooi programma!! en yvon jaspers doet het zeker goed (had ik ook niet anders verwacht) ze is oprecht geinteresseerd in mensen en is ook niet bang om wat lastigere vragen te stellen! super!!
Thanx voor het melden meid! Wel vroeg al trouwens ! *gaat de zakdoekjes maar vast pakken en dan kijken*
snif snif... heb deze week alle afleveringen op uitzending gemist gekeken. nou met mijn hormonen lekker potje mee zitten snikken....... erg man...... wat is een mens toch kwetsbaar als je dat zo ziet....