Hoe is het nu met ... [mensen uit het nieuws]

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Chantico, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chantico

Chantico Niet meer actief

Ik weet niet of jullie dat ook hebben, maar ik moet soms denken aan mensen die een tijd terug in het nieuws waren. Bijvoorbeeld die jonge vrouw die afgelopen zomer (?) door een tasjesdief op een scooter van haar fiets was getrokken, met haar hoofd op de stoeprand was gevallen en in coma was geraakt. Weet niet eens meer of het echt zo zat, maar ik hoop dan dat het toch nog goed is gekomen met zo iemand. Maar ja, daar lees je dus nooit meer wat over.

Hier op het forum zijn soms mensen die 'de mensen uit het nieuws' van dichterbij kennen. Er was bijvoorbeeld iemand die die vrouw kende die met haar kind in de auto tussen de dichte spoorbomen door was gereden en geschept door een trein, een man en nog een kind (?) achterlatend.

Het gaat mij niet om de 'sensatiedetails' en zeker bij dodelijke ongevallen is er eigenlijk geen goede afloop mogelijk, maar gewoon om later nog eens te horen dat zo'n meisje hopelijk toch weer zonder restschade uit haar coma is gekomen ofzo. Hebben jullie dat ook, dat je soms terugdenkt aan mensen uit het nieuws en dat je wel zou willen weten hoe het nu met ze is?

2. Shaylen

Shaylen Niet meer actief

eerlijk gezegd niet, ik vergeet dat soort dingen altijd vrij snel weer, heel gek eigenlijk want ik kan op het moment dat ik schokkend nieuws lees erg van slag zijn en een paar dagen later denk ik er niet meer aan......

3. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.785
    18.947
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ja hoor, ik denk daar ook wel eens aan. Nu bijvoorbeeld hoe het met de familie van Milly zal gaan. (Nu is dat wel wat recenter en zijn ze natuurlijk pas nog in het nieuws geweest.)
    Of bijvoorbeeld hoe het gaat met militairen die in Afghanistan gewond zijn geraakt.

Aan de andere kant denk ik dat het vaak zo is dat het voor die mensen beter is dat er geen journalisten meer bij ze op de stoep liggen. Dus aan de ene kant wil ik het wel weten, aan de andere kant gun ik ze hun rust.

4. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik vind dat ook wel interessant. Nu kijk ik nog weleens Spoorloos (komt helaas tegelijk met wat andere dingen) , maar daar laten ze tegenwoordig nog weleens zien hoe het een tijdje (maanden, maar soms ook jaren) later is met de familie.

5. engeltje87

engeltje87 Niet meer actief

jaa d8 laatst nog aan een vermissing die ze lieten zien in hart van nederland is alweer een hele tijd trg vorig jaar mischien alwel langer geleden

was een man met zn camper ineens verdwenen had zelfs een hele tijd achter kennisen gereden en was ineens spoorloos verdwenen????

6. Yelice

Yelice Niet meer actief

De oudes van Millie hebben een paar dagen terug een intervieuw gegeven aan de telegraaf.

7. diaantje17

diaantje17 VIP lid

21 jun 2007
    5.319
    1
    0
    nagelstyliste
    Heteren
    Vermiste camperaar veilig terecht - Regio - Leeuwarder Courant

Deel Deze Pagina