Wie gaat dit ook kijken? Maandag 1 oktober 2012 23.05 op Nederland 2 De man met 100 kinderen | Dokument
Ik ga het ook kijken.. Maar denk ook de dag erna. Maarre wat vinden jullie er eigenlijk van dat een man door middel van spermadonatie vader is van 100 kinderen?
Ohja ik heb wel eens over die man gehoord.. Ik weet het niet hoor, ik vind het een beetje een vreemd gebeuren.. Ik ga ook kijken..
Als ik het voorstukje al zie krijg ik al de kriebels. Vooral het gedeelte dat de helft van de kinderen via de natuurlijke manier gewoon komt. Ik denk alleen maar jij ouwe snoepert.... Dat heb je slim bekeken. Ja ik geloof best dat hij het goed bedoeld, maar goed en gezond kan het niet zijn. Er zijn straks teveel kinderen van dezelfde vader die elkaar niet kennen. Dan ontmoeten ze elkaar per ongelijk vinden ze elkaar leuk en dan... Teveel kans op incest, ziektes etc. Ik zal er nooit gebruik van maken.
Ik vind het absurd. Ik ben zelf zwanger mbv een eiceldonor, maar zij mag niet meer dan 6 keer doneren. Stel je voor, 100 kinderen is echt veel. Ben het helemaal met mamavanmj eens. Moest ook meteen denken aan Volendam. Dat daar zoveel genetische afwijkingen zijn. Hoe bedoel je inteelt?
Ja volgens mij is het gewoon een vies mannetje, die er op geilt dat er vrouwen van hem zwanger raken. Zag ook in dat voorstukje zo'n kindje met een slab om met de naam van die man erop en iets met papa, nou vind dat echt te ver gaan.
Inderdaad! Vond hem een rare snuiter. Zelfs toen de prof zei dat het echt onverstandig was, vond hij dat hij het zelf beter wist....dan breekt toch je klomp? Maar goed welke vrouw wil nu van hem nog een kind? Of zou ik ook minder kritisch zijn, als ik alleenstaand was en heel heel graag een kindje wilde? Zou best kunnen natuurlijk, maar voor nu zeg ik; gatverderrie
ben het helemaal met je eens! En dan ook nog op de natuurlijke manier? Ik dacht echt, he?? Dat zal ik wel mis hebben maar nee hoor.. brr
Inderdaad... ik vind het bizar. Vooral hoe hij zich ''bemoeit'' met zo'n emotionele tijd...(bellen met de dame over zwangerschapstest) ik vind dat allemaal zo privé en snap niet dat mensen dat zo aanpakken...