Over mijn lijk

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Fuchsia, 18 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Enfermera

Enfermera Fanatiek lid

7 nov 2011
    1.354
    0
    0
    Pff, wat een aflevering weer.. heftig hoor. Ik vond Jip er al wel slecht uitzien toen ze die locatie voor zijn uitvaart gingen bereiken, maar dit is wel heel snel gegaan.. :eek: Lijkt wel op een hart/herseninfarct of longembolie ofzo.
    Dat skydiven was wel enorm gaaf om te zien zeg, zo boven een besneeuwd Nederland!

2. Jel

Jel Niet meer actief

Dat moet ook vast vreselijk koud zijn geweest, dat parachutespringen. Maar was inderdaad een mooi gezicht. En hij overleed net voor een verre reis he? Weet even niet meer waarheen, maar hij zou daar een dag na zijn overlijden heen gaan. :( Was het niet Jakarta of zo?

3. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Tailand volgens mij;)

4. Jel

Jel Niet meer actief

Oh dat zou ook kunnen. ;)
    In ieder geval Verweggiestan.

5. zinzi

zinzi Bekend lid

22 jul 2012
    627
    0
    0
    Thailand idd.
    Patrick zou de dag erna op bezoek gaan en de daaropvolgende dag zou hij vertrekken naar Thailand.

Patrick noemde ook dat hij in 15 min plotseling overleden is. Hoop niet dat het een longbloeding ofzo geweest is. En hoop dat hij er zelf in elk geval niets van mee gekregen heeft!
    Was een hele bijzondere jongen volgens mij!

6. Saartje123

Saartje123 Fanatiek lid

7 mei 2009
    2.395
    35
    48
    Vrouw
    Moeder ♡
    Brabant
    Heftige serie zeg... Jip was inderdaad wijs voor een jongeman van 24.. Wat zag Marieke er ziek en verzwakt uit in het voorstukje van volgende week! :(

7. Koon

Koon Niet meer actief

Net de herhaling zitten kijken. Krijg er iedere keer zo'n rotgevoel van. Maar kan het niet laten om te volgen.
    Wat een toppers zijn die mensen. Ik heb er zo veel respect voor. Ik vraag me serieus of hoe ik zelf zou reageren in zo'n situatie. Hopelijk krijg ik daar nooit antwoord op. Maar ik denk dat ik niet zo sterk zou zijn.

Ik hoop dat Jip snel en pijnloos is gestorven. Marieke zal dat 'geluk' niet hebben als ik kijk naar het voorstukje van volgende week.

8. catharin

catharin Fanatiek lid

5 jan 2010
    1.072
    2
    38
    NULL
    NULL
    Wat een jongen toch Jip. Hoe hij alles kon verwoorden is ongelooflijk.
    Maar wat is het nog snel gegaan.
    Kon er slecht van in slaap komen. Moest echt aan Jip denken en zag die angstige blik van Marieke in dat ziekenhuisbed.

9. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Echt die angstige blik...vreselijk..weet niet of ik volgende week ga/durf te kijken

10. stampvamp

stampvamp Fanatiek lid

30 jan 2007
    1.719
    0
    0
    zelfstandig ondernemer
    Heb t net terug gekeken jee wat zag jip er al een stuk slechter uit maar zo ineens overleden vreselijk.. hooop ook dat ie geen pijn heeft gehad.. en die marieke heftig om te zien wat zag ze er slecht uit he :( heftig dat de meeste al zijn overleden.. erg confronterend maar wat een krachtige mensen diep respect.. en die moeder van mehtap wat een lieve schat!

11. Mamishka

Mamishka Bekend lid

20 mei 2012
    600
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die moeder van Mehtap ziet er idd uit als een superlieve vrouw. Lijkt me vreselijk zwaar als alleenstaande moeder te moeten zorgen voor zo een ziek kind en telkens weer te moeten zien dat je dochter weer een zware operatie moet doorstaan

Heb ook ontzettend moeten huilen om Jip, wat een kanjer was dat zeg! Superleuke positieve gozer

En idd dat voorstukje van Marieke vond ik vreselijk heftig om te zien, ze zag er heel slecht en angstig uit...

12. Violetriot

Violetriot Fanatiek lid

25 apr 2010
    2.998
    0
    0
    woonbegeleider
    Gelderland
    pff wat een aflevering weer.
    Heb mijn moeder met longkanker in het ziekenhuis liggen, komt allemaal wel heel dichtbij maar toch blijf ik kijken.

Heb voor Jip niks dan bewondering, wat een geweldige visie op het leven en wat een nuchterheid. Echt een geweldige vent, zo zonde dat hij er niet meer is.

En kreeg buikpijn van dat shot van Marieke, zo snel achteruit gegaan ineens..

13. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.286
    6.808
    113
    Heftig inderdaad

Ik heb ooit een keer een aflevering gezien van een ziekenhuis waar een vrouw met haar kinderen en man naar het ziekenhuis gaat met een buikpijntje...nog geen week later de uitslag: kanker ( alvleesklier volgens mij)

Die vrouw was best stevig.

1 week later kwam ze weer in het ziekenhuis en was ze extreem mager...en geel...

weer een week later lag ze in bed en kon niks meer...

Binnen 3 weken was ze dus overleden

Dat heeft bij mij toen heel veel indruk gemaakt. Kleine kinderen en even met een buikpijn naar het ziekenhuis...pffff

14. Lentes

Lentes Niet meer actief

Weet iemand welke liedjes ze hebben gebruikt in de afl. van afgelopen week?
    Ik hoorde een kort fragment maar weet niet meer welk liedje t was

15. boxertjes

boxertjes Bekend lid

7 aug 2010
    973
    1
    0
    NULL
    brabant
    vond het ook heel heftig om te zien van de week. zat weer flink mee te brullen. zal volgende week wel een hele emotionele uitzending zijn.

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Toch gekeken en beter niet gedaan..

17. LF84

LF84 Niet meer actief

Wel zielig voor Jip, maar volgende week weer erg voor Marieke.

18. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Pfff heftig, het einde van Jip. Zo plotseling :(
    Volgende uitzending is het zo te zien zwaar voor Marieke...pff wat is het ook een heftig programma.
    Werkt lekker met die kraamtranen nu...

19. Jel

Jel Niet meer actief

Even offtopic: mams, van harte gefeliciteerd met je dochter! :)

20. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Dankjewel Jel! Hoe gaat het met jouw zwangerschap??? *offtopic*

Deel Deze Pagina