Zeker heel zielig.. Dag lieve Marieke.. En wat een bijzondere uitvaart van Jip, Bij bijzondere mensen horen bijzondere dingen..
Wat een heftige aflevering weer. Wat een groot verlies van 3 hele mooie mensen Tranen biggelden rijkelijk hier. Wat een ontzettend mooi programma en wat presenteert Patriek het goed! Zou er weer een nieuw seizoen komen?
Het is dat 'supergaaf' een hele slechte beschrijving is voor een uitvaart, maar anders Dit was wel echt Jip. Wat prachtig. En die regenboog, ik kreeg echt kippenvel. Marieke zag er zoo slecht uit, jeetje.. Ze was echt op, dat zag je. En arme Lukas.. Ik vind het zo hard gegaan met Jip en Marieke, bij Amber zag je haar langzaam steeds verder wegglijden maar dat zag ik bij de anderen echt pas op het laatst. Eigenlijk heb ik heel veel geleerd van deze mensen. Vooral Jip heeft echt een gigantische indruk achtergelaten.
Lekker zitten janken hier ..maar idd de uitvaart van Jip,heel speciaal hoor en Bij Marieke net zo..die was zo kwetsbaar en zwakjes op het laatst. Ik vind het zo'n puur ,rauw en toch ook mooi programma.
Ik word waarschijnlijk ingeleid. Op 22 oktober hoor ik daar meer over, dan ben ik 37,4 weken. Ontopic: ik ga nu over mijn lijk terug kijken.
Janken, janken en nog is janken! Net teruggekeken en de tranen lopen nog over mijn wangen. Jip heeft echt indruk op mij achtergelaten. Wat een heerlijk mens! Geen woorden voor.
Pfff tranen in mijn ogen. Een afscheid van weer twee bijzondere mensen. Ik hoop dat Mehtap en Ronald nog een lang leven mogen hebben met hun geliefden.
Spannend! Ontopic: LEes dat het een heftige aflevering was...uitvaart van Jip en overlijden van Marieke. Heb nog niet gekeken, ga ik denkik morgen doen...