Over mijn lijk

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Fuchsia, 18 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jel

Jel Niet meer actief

Wanneer is dat kindje van Bob dan ongeveer geboren?

2. Luciaatje

Luciaatje Fanatiek lid

15 nov 2011
    2.349
    2
    36
    Psycholoog
    Ja prachtig programma. Heb het een paar jaargeleden gevolgd, weet niet welke reeks dat was, was die met o.a. Karina (zo heette ze geloof ik?) Zag dat zij ook al overleden is..
    Ik denk niet dat ik dit seizoen ga kijken, mijn nichtje is pas aan die ***ziekte overleden, dus vind het even te heftig.

3. Mams136

Mams136 VIP lid

26 jun 2007
    22.837
    0
    0
    achterhoek
    Ik heb nooit gelezen dat hun kindje geboren is hoor, alleen dat na afloop van de serie op tv bekend was dat zijn vriendin voor de 2e keer zwanger was en dat alles er goed uit zag dit keer.
    Verder weet ik ook niks.

4. Jel

Jel Niet meer actief

@ Luciaatje, kan me voorstellen dat het dan wel confronterend is.

@ Mams, ok. ;) Ik las ook dat Bob niet meer in de media gevolgd wilde worden verder, dus daarom horen we er ook niks over.

5. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
  6. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ik heb ook alle seizoenen gevolgd of op 'gemist' gekeken. Prachtige, maar heftige portretserie...
    Ik laat mijn tranen altijd maar de vrije loop... Je leven kan zo, van de een op de andere dag, een andere wending krijgen... ik besef het me maar al te goed.

Ik ga dit seizoen ook weer kijken, maar dan wel op de momenten dat ik er even de tijd voor kan nemen en in mijn eentje onophoudelijk kan snikken.

Verschrikkelijk ook om te lezen dat ook Bob recentelijk is overleden... Die ging aan het einde van vorig seizoen nog zo goed...

7. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Hier ook tranen nadat ik de website heb bekeken. Zo heftig. De blog van Jip dat hij hoort dat hij kanker heeft vond ik heel heftig!

Allemaal fantastische mensen, zo ziek, en 3 er van al overleden. Het is toch niet te bevatten?

8. veroon

veroon Fanatiek lid

27 jun 2008
    2.055
    0
    0
    almere
    ze gaan de website nog aanpassen zodat we updates van de andere seizoenen ook kunen lezen

9. Jel

Jel Niet meer actief

Dat is wel fijn. Ben wel benieuwd hoe het met sommigen gaat.

10. Jel

Jel Niet meer actief

Voor wie het niet wil vergeten: morgenavond is het erop, de eerste aflevering. Kan het de eerste avond helaas zelf niet zien, moet weg, maar ik kijk het wel terug.

11. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

Dankjewel voor de reminder Jel, ik was het gewoon vergeten!

12. 2xtantein1week

2xtantein1week Fanatiek lid

15 dec 2011
    2.166
    1
    0
    Ik was het niet vergeten hoor, was een beetje aant aftellen:) Vind het zo'n mooi programma!

Ik kan het ookniet zien morgen dus ga het ook terugkijken..

13. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik moet toegeven dat ik het ook alweer vergeten was, tot ik dit topic weer ineens zag verschijnen! Ga proberen morgen te kijken en anders uitzending gemist, ben wel heel erg benieuwd.

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Het komt wel verschrikkelijk laat :( 22.25 uur pas

15. Jel

Jel Niet meer actief

Oh dat is wel laat. Dan ben ik wel weer terug vanavond maar normaal gesproken lig ik dan al op bed. Naja kan het sowieso terugkijken.

16. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Ik ga het volgen, heb al heel lang 'uitgekeken' naar deze serie (1x per 2 jaar) en ik ben blij dat Patrick terug is als presentator, vond dat Yvon Jaspers er niet echt de geschikte presentatrice voor, ik vond haar manier van presenteren er niet bij passen, om het zo maar even te zeggen.

Ik hoop dat dit programma nog heel lang blijft bestaan, gewoon om mensen te laten beseffen wat het is. Dit seizoen zit er een meisje bij die hier maar 9km verderop woonde in Terneuzen.. Normaal is het een beetje de ver-van-mijn-bed-show maar nu... Ik jank normaal ieder seizoen mijn ogen al uit mijn hoofd, dat wordt nog wat.

17. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    ik ga zeker kijken!! thnx voor de post dat het weer begint!

18. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Ik ben nog in afwachting, hopelijk redden we het om het te kijken, want het is inderdaad best laat, maar het is gelukkig maar een half uurtje dus daarna maar naar bed denk ik zo.

19. SeaShell

SeaShell Niet meer actief

Ik ga het denk ik elke week opnemen

Vind het te heftig om nu te kijken tijdens mijn zwangerschap, kan daar nu niet goed tegen

Vorige keer wel gekeken

20. Tese

Tese Niet meer actief

Pffff zat alweer met een brok in mn keel hoor. Vooral dat gezinnetje omdat je je daarmee toch het meest identificeert denk ik. Maar allemaal is het erg natuurlijk. Ook dat meisje van 18, ze heeft gewoon bij a geenorganen meer!

Deel Deze Pagina