Wie heeft er gekeken? Ik heb het net even teruggekeken. Jip er weer in dus en zegt bijna dood te gaan. Mehtap heeft echt een geweldig lieve moeder en stel vriendinnen om zich heen. Lief meisje ook die Mehtap. Marieke heeft uitzaaiingen erbij en Ronald voor wie nog een paar wensen zijn uitgekomen...
Net gekeken, vond het leuk om Methaps verjaardag te zien. Verder erg triest dat Jip zo snel al weer ziek werd.
kijk het ook elke week, heftig al die jonge mensen. oh en wat heb ik gebruld bij de uitvaart van amber. en jip vind ik ook interessant om te kijken hoe hij ermee omgaat. knap van de mensen hoe ze hiermee omgaan.
Jip maakt elke week weer zo'n indruk op mij! Wat een geweldige jongen is dat geweest. Zo positief!! Diep respect voor die jongen. En voor de rest ook natuurlijk maar op 1 of andere manier raakt Jip mij echt. Jammer dat hij de strijd heeft verloren maar fijn dat hij zich erbij heeft neergelegd. Blijf het een mooi programma vinden. Het is gewoon de keiharde realiteit en vind het daarom mooi dat het zo in beeld wordt gebracht. Al zit ik wel met waterige ogen elke keer!!
Iedere week kijk ik het ook en ook vooral met veel zakdoekjes Afgelopen week zagen we al dat Jip weer terug is en hoe hij er tegen over staat. Knap hoor! De begrafenis van Amber was inderdaad erg emotioneel. Vooral toen de moeder de grote ballon los liet voordat alle andere ballonnen de lucht in gingen.
Heb het net teruggekeken en de tranen lopen nog over mijn wangen. Wat een bijzondere jongen was Jip!!
Ik ben bang om het terug te kijken. Normaal kijk ik hem echt de avond zelf op meteen als ik opsta de volgende ochtend maar ik ben eigenlijk bang dat ik er heel overstuur van raak.
Ja he....bahhh blijf er een rotgevoel over hebben. Die jongen heeft echt indruk gemaakt, het is eigenlijk jammer dat ik hem nooit hebt leren kennen. Zo'n positieve/geweldige jongen had ik graag als vriend gehad.
Jip? Ja, wat een geweldig positieve en oprechte persoonlijkheid was die jongen.Iemand die je volgens mij gewoon heel graag om je heen wilt hebben.
Heftig weer hoor! Jip overleden. En dan volgende week ook Marieke die afscheid neemt. Wat lag ze er slecht bij in dat ziekenhuisbed. Wat is die Mehtap toch een schattig meisje. Met een ontzettend lieve zorgzame moeder.
Pffff.. net de aflevering van gisteravond terug gekeken.. Naarmate het seizoen vordert wordt het alleen maar heftiger. Diep respect voor de deelnemers, tis ook niet niks om je te laten volgen op de meest slechte momenten in je leven...
ik heb het vanochtend terug gekeken. Hoop dat Jip geen nare dood gehad heeft. Is wel heel erg snel gegaan! Is het volgende week nu de laatste ook? Omdat ze volgende week terug gaan blikken? Heb het idee dat het nog niet zo lang bezig is.