Ik was er denk ik geeneens gaan zitten. Het is gewoon veel te pril. Ik stoorde me op de een of andere manier ook heel erg aan Tim. Steeds maar benoemen hoe close ze wel niet waren. Ik vond het niet zo fair overkomen op de andere deelnemers, net alsof zijn minder belangrijk of interessant zijn,
Niet fair naar Tim toe. Ook voor hem is het nog vers, en hij heeft Lotte het langst gekend. Hij benoemde toen Fabienne overleed juist dat zij echt een vriendin van hem was geworden. En Pieter tja. Zijn antwoord over hoe het ging voelde als het eerste deel van een langer antwoord met "maar" in het midden. Helaas werd hij onderbroken. Ik vind het een mooi en integer programma, heb het hele seizoen in 2 dagen gezien via internet. Alleen stoort het me een beetje dat er in de volksmond wordt gepraat over "kandidaten", en over "vandaag helaas afscheid moeten nemen van" Het is geen Big Brother he. En een geldprijs kun je al helemaal niet winnen. Was dat maar zo!
Ik had al eens benoemd dat ik Tim goed vond als presentator maar met terugwerkende kracht misschien wel wat te direct betrokken bij de kandidaten. Weinig professionele afstand ofzo, weet niet hoe ik dat moet uitleggen.. zag een foto ergens voorbij komen dat ie biertje dronk met Jeroen bijv. Ik denk dat Patrick dat niet zo snel weer. Ach ik weet ook niet wat er erg aan Is, mij stoort het maar hij is natuurlijk niet gezaghebbend in dit programma, ik denk dat ik zeur En och, Pieter in op1. Ik had echt met hem te doen!
Ik vind het juist wel Tim zijn kracht dat hij zo betrokken is bij de deelnemers. Hij presenteert een programma he, hij is niet hun psycholoog ofzo.. dus zou niet weten waarom er een professionele afstand moet zijn. Wat ik me wel afvraag is hoe hij dit vol gaat houden als hij meerdere seizoenen maakt.
Ja dat onderbreken van Pieter vond ik ook zeer ongemakkelijk. Hij had er gewoon niet moeten gaan zitten. Had echt met hem te doen. Die jongen wordt gewoon geleefd.
Ik denk dat dat op zich wel meevalt. Er is voor hem geen enkele verplichting om daar te gaan zitten. Vermoed wel dat ie dacht "Waar ben ik aan begonnen?" Ik vind hem een dappere kerel, het is duidelijk dat hij er het beste van maakt en dat het nog heel, heel pijnlijk is allemaal.
Ik denk dat het juist Tim zijn kracht is dat hij zo betrokken is, hoe raar is het dat je iemand ontmoet en die persoon gaat dood. Dan kán je geen afstand nemen lijkt mij. En Fabiënne en Mirjam zijn al best wel een poosje terug overleden, bij Lotte is het nog heel vers denk ik. En hij heeft met haar het langste contact gehad.
+ het is toch gewoon menselijk dat je met de één een betere klik hebt dan de ander? Vanuit de kandidaten zal dat net zo werken.