Viaplay of F1tv

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Boeketje, 14 mrt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Nu deze week het F1-seizoen weer begint, moet ik toch echt de knoop gaan doorhakken via welke dienst ik wil gaan kijken.
    Ik kom er dus niet echt uit. Wat gaan jullie doen? Of wat hebben jullie en bevalt het?

Aan de ene kant is Viaplay dus makkelijker te kijken op tv (vaste zender, maar alleen de zaterdag en de zondag. En weet niet of zij ook de vrije trainingen uitzenden??). Andere sportprogramma's gaan wij niet kijken, dus dan vind ik de prijs aan de hoge kant...of staan er naast sport ook serie's en films op?

F1tv zal ik moeten streamen via een chromecast (welke ik heb), maar geeft dat wel een "stabiel" beeld (als veel mensen tegelijk kijken/streamen)?
    En kan ik dan bv terugkijken of vanaf het begin starten, als ik eens een keer later thuis ben of moet ik dan halverwege de live-uitzending gaan kijken?
    Las namelijk net op de kpn site dat je bij Viaplay niet kunt opnemen, vanaf het begin starten, later kunt terugkijken of buitenshuis kijken...dat is toch echt wel een serieus minpunt.

Dat F1tv voorlopig alleen Engels commentaar heeft, maakt voor mij niet uit.

Hopelijk kunnen jullie mij helpen :thumup:

2. Anniek88

Anniek88 Fanatiek lid

22 sep 2016
    2.992
    2.694
    113
    Vrouw
    Ik lees even mee voor mijn man ;)

3. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.024
    1.850
    113
    Provincie Groningen
    Wij gaan voor viaplay via ons ziggo abbonement.
    Streamen vind ik niks, en nederlands commentaar is ook wel fijn.

4. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn man heeft ook gekozen voor viaplay, via KPN, dan hoef je de formule 1 niet te streamen. En naast F1 staan er ook nog series en films op.

5. Linda86

Linda86 VIP lid

Mijn man kijkt ook graag darten (ik stiekem ook :roflmao::roflmao:) en dat kan ook met Viaplay.

6. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Bij Viaplay kun je 2 accounts aanmaken waardoor je met iemand anders samen kunt doen en de kosten kunt delen.

Bij F1tv kan dit niet.

7. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    De meeste (tot nu toe) gaan dus voor Viaplay. Weten jullie of de vrije trainingen daar ook uitgezonden worden?

8. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Kun je ook tegelijk kijken op beide accounts?

9. mama2bengeltjes

mama2bengeltjes Fanatiek lid

28 jan 2015
    1.199
    531
    113
    Wij hebben F1 tv aangeschaft. Recensies van viaplay zijn nu nog niet zo goed. Zal vast ook wel verbeteren ga ik vanuit en bij de formule 1 kun je alles meekijken, ook in de auto van de rijder en dit was voor ons voordeliger.

Butchke vindt dit leuk.
  10. Butchke

Butchke Niet meer actief

Dit exact, de extra features van F1tv pro zijn leuk. Je kan zelf de cockpit en coureur kiezen waar je wil meekijken en alle boordradios zijn te horen, dat mag viaplay niet uitzenden. En ik vind het verslag/commentaar team van Viaplay amateuristisch en irritant:oops:

Daarnaast is f1 tv goedkoper. Ook leuk.

11. Liedx

Liedx Fanatiek lid

11 mrt 2013
    1.890
    404
    83
    Nederland
    Ja dat kan. Het werkt wel met dezelfde inloggegevens.

12. Clairemin

Clairemin Actief lid

6 mrt 2022
    152
    233
    43
    Vrouw
    Mijn man heeft na afgelopen weekend Viaplay direct weer opgezegd, hij kreeg zijn geld nog terug. Vooral het commentaar was tenenkrommend. Hij gaat nu voor F1 tv.

Butchke vindt dit leuk.
  13. Butchke

Butchke Niet meer actief

Goede keuze:D:thumup:

14. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Wij hebben Viaplay via Ziggo.
    We kunnen nu eerst 4 maanden kijken voor €20 en we delen het.
    Na die 4 maanden gaan we kijken wat we doen.
    De test dagen werden ook uitgezonden, dus ik neem aan de trainingen ook.
    Je kunt tot 48 uur terug kijken.
    Ik moet wel erg wennen aan het commentaar, maar misschien zet ik Olav Mol er nog wel onder die gaat het commentaar via een app doen☺️

15. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Kan ik F1TV ook streamen op mijn smart TV zonder Chromecast?

16. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.545
    113
    Vrouw
    Vorig jaar streamden we ook f1tv (gedeeld account ziggo) heel af en toe liep het vast, maar was dan snel weer verholpen. Gaan dit keer weer f1tv aanschaffen. Helaas is de korting net verlopen :o: maar alsnog goedkoper dan Viaplay.

17. Spectre

Spectre VIP lid

5 nov 2015
    19.824
    18.545
    113
    Vrouw
    Volgens mij niet..

18. Boeketje

Boeketje Actief lid

30 nov 2009
    431
    18
    18
    Zuid-Holland
    Fijn te horen dat streamen (meestal) goed gaat.

Kun je ook pauzeren en later starten met kijken (beginnen bij het begin zeg maar) bij F1tv?

19. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Ik heb net een beetje rond gesnuffeld maar ga eerst maar eens even gratis streamen via channel4 of servusTV, dan stel ik mijn VPN wel in op Engeland of Oostenrijk, kun je die content live en gratis streamen. Probeer ik zondag, commentaar van Olav Mol eronder via de tablet, kijken hoe dat gaat.

20. WinMom90

WinMom90 VIP lid

9 jul 2021
    5.514
    4.312
    113
    Vrouw
    Nederland
    F1 tv.

Wij hebben viaplay gehad, en dit weekend alweer opgezegd.
    Iedere keer als je herhalingen wil zien (zoals trainingen van afgelopen vrijdag omdat ik toen gewoon aan het werk was) moet je iedere keer 5 minuten wachten en naar een viaplay logo kijken.

Hele bedoeling vind ik persoonlijk amateuristisch.
    Ze moeten er nog inkomen natuurlijk, maar nee ik vind het niks.

F1 tv is zoveel beter, in alle opzichten eigenlijk en je kan ook veel historische dingen bekijken.

Ik heb wél een Google Chromecast met Google tv en kon daarmee gewoon de app installeren en hoef niet vanaf telefoon oid te streamen.

Butchke vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina