Ja precies ze draaide zich gelijk om toen dr moeder moest huilen Je kon in dr ogen zien dat ze zich zorgen maakte Ik denk nog regelmatig aan Lotte van vorig seizoen met dr 2 kleine meisjes Zo ontzettend verdrietig wetende dat je ze niet zult zien groot worden
Dat verhaal heeft me echt aangegrepen en daardoor kan ik dit programma niet meer kijken. Ik was er gewoon naar van. Je zult in zo'n situatie zitten, wetende dat je je (jonge) kinderen achter moet laten
Wat een mooi maar heftig programma, gister de tweede aflevering gezien en ooh man je moet er toch niet aan denken je kind te moeten achterlaten. Ik ben echt niet geschikt om dit programma te kijken pfoeh
Ik kijk dit programma normaal niet, want ik vind het echt hartverscheurend. Gewoon te erg allemaal. Nu is er niets op de televisie en dacht ik ik ga dit maar kijken... Wat verschrikkelijk, ik heb mijn ogen er al uit gehuild. Dit is toch ondragelijk voor de kandidaten en al hun geliefde, vrienden en familie etc.
Ga niet kijken veel te heftig. Komt te dichtbij Zodra 't weer in mijn naaste kring voorkomt denk ik automatisch aan deze serie. Heb ik weer stress terwijl ze veel kunnen en iedere kanker anders is. Maar verder zeker een mooi document. En je beseft meteen weer dat er maar weinig echt belangrijk is.
Ik heb altijd gekeken maar dit jaar even niet. Afgelopen jaar mijn moeder op 58 jarige leeftijd verloren aan galwegkanker. In 8 weken tijd. Ik voel me net weer wat beter. Durf het dus nog niet.
Liet dankjewel. Wat een rollercoaster is het geweest. Nu 9 maanden geleden. Maar het is nog erg vers. Mijn moeder werd ineens geel en toen met spoed opgenomen. Nooit aan zo'n heftige ziekte gedacht. Hoe ging dat bij jou moeder? Is het lang geleden?
Ik kijk het op de momenten dat mn vriend er of niet is of in bed ligt, hij kan het niet zien. En dat snap ik! Ik hou t niet droog elke aflevering weer janken...
Zo een heftig programma, weet iemand waarom er op npo maar 5 afleveringen staan tot 2 feb en daarna niks meer?
oh wat verschrikkelijk!! Kan me niet voorstellen hoe het is om je moeder te verliezen en zeker niet als het zo snel gaat. Heel veel sterkte, ik begrijp dat je dit programma niet aandurft, het is weer erg aangrijpend.
Ik heb net de aflevering van gisteren teruggekeken en heb er letterlijk hoofdpijn van. Pfff verschrikkelijk, die arme lieve Kiki, zo jong. Wat een vreselijke ziekte is het toch...