Ik kon het op gegeven moment niet meer aan zien.. Ze had al zoveel pijn en toen ook nog de uitzaaiingen in de rug erbij.. Arm meisje..❤️ Rust zacht Hopelijk heeft ze al veel feestjes bijgewoond in de hemel..
Door dit topic toch gekeken, ondanks dat ik er niet tegen kan. Arme Kiki dat ze haar knuffeltje achter wilde laten bij haar mama ondanks dat ze toch wel bang was eenzaam te worden, ik heb tranen met tuiten gehuild.
Tranen met tuiten deze aflevering Het afscheid van Kiki, wat was dat prachtig... En dan Norwin met zijn papa knuffel Pffff wat heftig!
Wat zag het afscheid van Kiki er mooi uit. Arme Norwin en Tibby. Zo'n jong gezin nog, zonder papa. Ik zie op mijn LinkedIn vaker filmpjes voorbij komen van Knuffelmakers, huilen
Heb volgens mij bijna de hele aflevering lopen huilen.... Heel mooi afscheid van Kiki, dat vriendinnetje dat zong, wat supermooi en sterk. Pfff die knuffel van Norwin
Kiki, wat een lieverd rn jeetje wat zong die vriendin van haar mooi. Zo knap. Warme uitvaart. Vreselijk verdrietig. Patrick vind ik zo'n top gozer, zo'n geweldige match ook met tim. Zo bijzonder dat hij nog in het laatste uur van zijn leven afscheid mocht nemen. Hoe norwin papa riep, verdorie... dat brak mij.
Bij mijn jongste op school gaan ze heitje voor karweitje doen. Dit voor Giro di Kika. Een juf op school is familie van Kiki en daar gaan er een aantal van met deze tocht meefietsen. Team kus van Kiki. Nu kun je er een gelijk een gezicht bij plaatsen, helaas in dit geval. Moest gelijk aan het programma denken.
Ik weet niet of het aan mij ligt, maar ik vond dit seizoen minder heftig ofzo dan voorgaande. Heb eigenlijk niet meer moeten huilen de laatste 5 afleveringen ofzo. Niet dat dat een graadmeter is haha. Misschien ook omdat er 'maar 2 overleden zijn'? Alleen Patrick en Kiki. Bedoel ik niet raar, kan alleen nooit zo goed typen wat ik bedoel De rest leeft nog, zijn twee jaar gevolgd, en ik vind het dan heftig dat ze zo ziek zijn, maar ze zijn er gelukkig nog wel. Het confronteert mij dan toch minder met de dood, wat ik meer had verwacht bij dit programma. Zoiets?
Herken het hoor. Klinkt zo sensatie zoekend maar eerdere seizoenen zat ik idd ook hele afleveringen lang te huilen en nu maar af en toe. En dat met 38 weken zwangerschap dus je zou onder invloed van hormonen meer verwachten. Alleen maar fijn dat er nog zoveel leven hoor!! Maar kwam daardoor misschien iets minder binnen dit seizoen. Hoorde dat Roy uitbehandeld is, dat raakt me wel enorm, met dat kleine mannetje..
Ik miste dit seizoen ook wel wat diepgang. Geen afscheid genomen van Kiki, geen terugblik met Tibby anderhalf jaar later..