Mooie aflevering en wat een mooi mens was Zoë. Ik heb echt diep respect voor hoe zij in het leven stond en hoe sterk ze overkomt in het programma. En wat fijn dat Jegor zo een hechte vriendengroep heeft.
Ik vind hem super! Hij is oprecht, durft de diepte in te gaan . Fijne stem ook. Je merkt het ook aan de reactie van de mensen die meedoen: ze durven zich ook open en bloot te geven aan hem (en daarmee ook ons)
Ik vond bv dat Tim heel respectvol reageerde in de situatie met Zoe en de helderziende. Hij liet t volledig in zijn waarde.
Ik vind het wel heel verdrietig dat Zoë gelijk heeft gekregen. In oktober zei ze dat ze eind 2022/begin 2023 zou overlijden, en de crematiebeelden uit aflevering 1 waren van maart 2023
Ik vind Tim beter bij dit programma passen da Valerio. Tim doet het goed, durft de vragen te stellen die kijkers op de bank zich misschien afvragen. En soms is het ook nodig om door te vragen. Bij Jeffrey bijv. Die is uit zichzelf best gesloten over het onderwerp, Tim durft er naar door te vragen of te confronteren, maar wel met respect en soms ook nog met wat humor, wat ook fijn is..
Wat ik begreep is dat de vrouw vertelde dat ze haar volgende leven pas in de toekomst krijgt. Dan zou ze weer opnieuw geboren moeten worden denk ik?
Volgt iemand ook de oud oml ers ? Ik was wel benieuwd hoe het met Alex gaat maar kan er weinig over vinden
Ja, maar dat hoeft niet als mens. Bij reincarnatie word je opnieuw geboren als mens of dier. Daar wordt ook geen onderscheid in gemaakt dat het ene beter is of minder goed. Het gaat om de ziel die terugkomt.
Ze hebben een instagramaccount, daarop is in december een update geweest dat er groei was te zien. Daarna niks meer.. hopelijk geen slecht teken.
Alex en Linda hebben ook een blog weet ik, heb 'm weer even opgezocht: https://alexenlindadelange.wordpress.com/ Ook in december voor het laatst een bericht
Oh, hun blog hebben ze gelinkt in hun instagram bio zie ik nu. Dus die hadden jullie vast al gelezen.