Wat ik me wel afvroeg. De kans dat je volgende leven (als je daarin geloofd) niet zo leuk is is best groot, gezien alle ellende in de wereld. Als zo’n waarzegster ziet dat je hierna een rotleven krijgt in een oorlogsgebied of met veel honger en ellende, zou ze dat dan ook zeggen? Dat lijkt me toch niet. Maar dan weet je dus ook nooit of iemand wel eerlijk is. Want dit gesprek met dit vooruitzicht verzachte voor haar natuurlijk wel het einde van haar leven nu.
Die kist van Jeffrey Aan de ene kant mooi dat je dit met je vrouw en kinderen samen kunt doen aan de andere kant natuurlijk vreselijk triest En de brieven van Maaike aan haar dochter Echt huilen
Heb net de eerste aflevering gezien en vind dat dit programma prachtige herinneringen creërt voor de (toekomstige) achterblijvers, wat mooi worden de deelnemers in beeld gebracht.
Ik las het ook ja Vind dat Tim het heel goed doet. Wel moeilijke vragen durft hij te stellen, maar in mijn ogen respectvol naar de kandidaten en hun families.
ja, soms vragen mensen zich af waarom mensen hier aan mee willen doen??? nou hierom dus... ik kan me dat helemaal voorstellen (zelf kijk ik het niet overigens - maar lees er vooral over - kijken vind ik te heftig, komt te veel binnen)
Pfft ik vond deze aflevering heftig.. met name om Jeffrey zo te zien. Moet het even verwerken en van me afschrijven... Mijn schoonvader heeft een paar maanden terug de diagnose uitgezaaide darmkanker gekregen en dit was even erg confronterend.
Ja vreselijk! Bedankt. Momenteel is alles stabiel gelukkig, chemo slaat goed aan, hopelijk blijft dat zo.
Ik vond het een heftige aflevering. Van Jeffrey schrok ik heel erg. En dat terwijl ik van het proces bij mijn moeder weet dat het opeens allemaal snel kan gaan.
Was voor mij ook weer tranen met tuiten huilen. Vind het zo confronterend. Mijn .moeder is in april al 10 dood door longkanker. Toendertijd heb ik zonder te weten een stuk uit de advertentie van Sylvia uit seizoen 5 gebruikt voor de advertentie van mijn moeder. Vond dat gedicht toen zo pakkend. Toen ik later dat jaar dat seizoen keek en zag van wie ik dat gebruikt had.... huuln. Vandaag keek ik met zoon, hij is nu 15 is ziet dat soort dingen bewust. Toen oma zo ziek was, was hij nog zo jong bijna 3 Toen de diagnose kwam en 5 Toen ze overleed. En nu komt het besef dan ook bij hem binnen hoe het gegaan is. Heel indrukwekkend om dat te zien