Heey dame's! Nathan eet tegenwoordig zijn broodjes met de vork (zelf!) Sinds wanneer doen jullie kindjes dat? En wanneer kan je met een lepel beginnen? Want dit snapt hij nog niet zo goed, hij stopt het liever in zijn haar Ik geef hem het brood wel aan op de vork, want erop prikken lukt ook nog niet echt. Zie filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=hfX3ItJTcUo
Ziet er super uit wat een lekker mannetje. Michelle doet dit ook sinds kort , maar eet het nu weer liever met d'r handen. wordt dan een lekkere klieder boel. Leuk he als ze weer wat nieuws kunnen. Annemarie
Kylian kon dit ook al vrij vlot maar het zelf eten met een lepel heeft toch wat langer geduurt hoor. Hij kreeg het maar niet voor elkaar , totdat we hem een keer soep gaven, dit bleef natuurlijk wel lekker aan je lepel kleven (tomatencremesoep) en sindsdien doet hij het dus zelf. Ik heb hem altijd een lepel/vork gegeven bij het eten maar het is gewoon wachten op het moment dat het kwartje valt Groetjes anita
met 7 maandjes kon Xavièr dit zelf.. nu lukt het hem af en toe om zelfs het brood erop te prikken, hihi.. geweldig he als ze weer iets nieuws kunnen!
knap hoor! ik zal er ook eens mee beginnen om hem dat te leren. tot nu toe stop ik het altijd in zijn mondje, of ik leg een stukje voor hem op tafel, en hij vindt dat prima 8)
Siem doet dit niet, maar eet al wel een maand of twee met de handjes zijn boterham. Heerlijk knoeien, als het smeerbeleg is Wij gaan volgende week op vakantie en dan wil ik proberen hem zelf zijn toetje met de lepel te laten eten. Lekker buiten, in zijn blootje. Knoeien maar!