Over naar een peuterbedje, maar hoe doe je dat met een weekend weg?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Miekjepiekje, 2 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Onze dochter is over naar een peuterbedje en slaapt sindsdien eindelijk weer. :D
    Binnenkort gaan we een weekend weg met de familie. Maar nu vragen we ons af hoe we dat daar gaan doen? In een "klein" bedje slaapt ze niet. Dus het campingbedje zal geen succes worden. Maar om haar alleen in een grote mensen bed te leggen vind ik ook een beetje eng. Haar eigen bedje heeft zo'n antiuitvalhek. Dus ik vrees dat een van ons er dan bij zal moeten liggen. Maar dat is vooral s avonds wel heel ongezellig als een al om 7 uur op bed ligt. ;)
    Wie weet er een andere oplossing? Bestaan er bijvoorbeeld grotere peutercampingbedjes?

2. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Bestaan er niet van die universele antiuitvalhekjes/opzet randjes die je aan bijna elk bed vast kunt klikken en makkelijk mee te nemen zijn ? :D

3. adi

adi Niet meer actief

Wij hebben vorig jaar se uitvalhekjes meegenomen op vakantie. Je kunt ze overal loskopen, ik had ze via marktplaats voor € 5 per stuk.

4. InLove

InLove Fanatiek lid

11 dec 2009
    3.707
    0
    0
    idd een hekje meenemen, wij hebben zo'n uitschuifding dus neemt weinig plek in.
    Of anders matras op de grond, vinden die van ons ook altijd geweldig

5. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.861
    19.268
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    - uitschuifrekje
    - matras op de grond
    - zwembuis (pool noodle) langs de rand van het matras en onder molton en hoeslaken doen. (geen idee of dat goed werkt, ik heb er wel eens een plaatje van gezien en leek handig)

6. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Ik zette bij onze dochter bed tegen de muur en rolde een badlaken straks op en die onder het hoeslaken..

7. Miekjepiekje

Miekjepiekje Bekend lid

29 dec 2011
    696
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb op marktplaats coor 10 euro zo'n uitvalrekje gescoord:D:D. Die kan dan ook bij opa en oma op het gewone oude bed van m'n zusje. Ik zeg: win win situatie!

8. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    matras op de grond :)

9. Jo85

Jo85 Niet meer actief

De leenbakker heeft handige bedhekjes die je heel.klein op kunt vouwen.
    Ideaal om mee te nemen. Onze zoon heeft die ook bij zijn bed zitten dus als.we weg gaan kan die zo mee....

10. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Heb je nog een voedingskussen? Die deden wij onder het laken, om een rand te maken.

En verder slapen onze kinderen ook graag op het matrasje van het campingbedje :) gewoon op de grond... (hoewel ze ook het campingbedje prima vonden, maar dat zal bij jullie niet zo zijn vermoed ik?)

Deel Deze Pagina