Onze dochter is over naar een peuterbedje en slaapt sindsdien eindelijk weer. Binnenkort gaan we een weekend weg met de familie. Maar nu vragen we ons af hoe we dat daar gaan doen? In een "klein" bedje slaapt ze niet. Dus het campingbedje zal geen succes worden. Maar om haar alleen in een grote mensen bed te leggen vind ik ook een beetje eng. Haar eigen bedje heeft zo'n antiuitvalhek. Dus ik vrees dat een van ons er dan bij zal moeten liggen. Maar dat is vooral s avonds wel heel ongezellig als een al om 7 uur op bed ligt. Wie weet er een andere oplossing? Bestaan er bijvoorbeeld grotere peutercampingbedjes?
Bestaan er niet van die universele antiuitvalhekjes/opzet randjes die je aan bijna elk bed vast kunt klikken en makkelijk mee te nemen zijn ?
Wij hebben vorig jaar se uitvalhekjes meegenomen op vakantie. Je kunt ze overal loskopen, ik had ze via marktplaats voor 5 per stuk.
idd een hekje meenemen, wij hebben zo'n uitschuifding dus neemt weinig plek in. Of anders matras op de grond, vinden die van ons ook altijd geweldig
- uitschuifrekje - matras op de grond - zwembuis (pool noodle) langs de rand van het matras en onder molton en hoeslaken doen. (geen idee of dat goed werkt, ik heb er wel eens een plaatje van gezien en leek handig)
Ik zette bij onze dochter bed tegen de muur en rolde een badlaken straks op en die onder het hoeslaken..
Ik heb op marktplaats coor 10 euro zo'n uitvalrekje gescoord. Die kan dan ook bij opa en oma op het gewone oude bed van m'n zusje. Ik zeg: win win situatie!
De leenbakker heeft handige bedhekjes die je heel.klein op kunt vouwen. Ideaal om mee te nemen. Onze zoon heeft die ook bij zijn bed zitten dus als.we weg gaan kan die zo mee....
Heb je nog een voedingskussen? Die deden wij onder het laken, om een rand te maken. En verder slapen onze kinderen ook graag op het matrasje van het campingbedje gewoon op de grond... (hoewel ze ook het campingbedje prima vonden, maar dat zal bij jullie niet zo zijn vermoed ik?)