Over naar nieuwe kamer met groot bed

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sneeuw, 2 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. susy26

susy26 Niet meer actief

dit probleem hebben wij ook, lorenzo heeft een super mooi bootpiraten bed staan, maar dat werkte niet echt..hij kwam er elke keer uit. en ja, we hadden zoiets van , moet toch iets gaan verzinnen ..want als de kleine er is,moet je toch wat. En toen besloot onze kleine ook nog is 3 weken te vroeg te komen! Dus toen hebben we van te voren maar een extra babybedje op zn kamer gezet... en het grote bed aan de kant..even wat druk op zn kamer, maar je moet toch wat.. en die nacht dat mijn vliezen braken was het zn eerste nacht in zn baby bed. op de andere kamer....en daarna..heeft tie zoiets van , dit is mijn kamer en gaat t goed! pff.. wat een geluk, net of het zo moest zijn. en ja, in het grote bed slapen komt wel, hij geeft t zelf wel aan wanneer dat ie daaraan toe is. Komt best goed !

2. sneeuw

sneeuw Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.671
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oef, dat was net zo krapjes qua tijd dus. En nog gefeliciteerd!! En slaapt hij nu wel in zijn mooie grote bed bij jullie dan? Ons ledikant past in zijn geheel niet door de deur, dus zouden we al een 2e hands koopje moeten aanschaffen of zo, terwijl dat eigenlijk niet de bedoeling is. Ik hoop zo dat hij nu wel wil slapen in het grote bed omdat het in slaap vallen (alhoewel samen met pappa) nu wel voor het eerst is gelukt. Dat leek me op zich het belangrijkste eigenlijk.

Deel Deze Pagina