Krijsen na fles

Discussion in 'Flesvoeding' started by Nin, Feb 22, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nin

Nin Actief lid

Jul 9, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn zoontje van 3,5 maand krijgt nu drie weken allergy care. Daarvoor had hij een tijdje pep. Het leek goed te gaan maar sinds dinsdag krijst hij af en toe na zijn fles. Soms ook wel tijdens. Hij drinkt ook heel onrustig. Nu is hij wel dinsdag ziek geworden (koorts). Maar dat was woensdag alweer over. Wel nog een beetje verkouden. Hij heeft vandaag drie flessen op en bij twee was het raak. Wat kan het zijn? Reageert hij nu ook weer op de allergy care? Volgend weekend moeten we gaan provoceren, want dan gebruiken we het vier weken maar daar zie ik nu een beetje tegen op.

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Het lijkt er wel op dat hij reageert op de Allergy Care. Meestal kun je reacties zo'n twee weken na het switchen verwachten.

Ik zou dus weer overgaan op Pepti en de provocatie ook even laten zitten. Deze reactie zegt toch al voldoende?

3. Nin

Nin Actief lid

Jul 9, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar allergy care is nog lichter dan pep. Met pep hadden we nl ook nog klachten. Dat ging ook even goed en toen een terugval.

4. Nin

Nin Actief lid

Jul 9, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar allergy care is nog lichter dan pep. Met pep hadden we nl ook nog klachten. Dat ging ook even goed en toen een terugval.

5. Nescio

Nescio Niet meer actief

Van Pep kreeg hij ook last, en daarom zijn jullie overgegaan?
    Dan kan hij misschien echt geen koemelkeiwit verdragen. Er is een dieetvoeding waar absoluut geen koemelk inzit. Ben alleen de naam vergeten.

6. Nin

Nin Actief lid

Jul 9, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat is neocate. Ik ga maandag wel bellen met de arts.

7. Nescio

Nescio Niet meer actief

Ja, je ziet ook vaak dat na de overstap op een zwaardere dieetvoeding het een tijdje beter gaat, maar als hij beslist geen koemelkeiwit verdraagt zal hij op den duur weer dezelfde klachten krijgen. Hij had dus dezelfde klachten bij Pepti?

8. Nin

Nin Actief lid

Jul 9, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja onrust, slecht in slaap vallen, erge krampen.

9. Nin

Nin Actief lid

Jul 9, 2012
    123
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar zou het ook met zijn verkoudheid te maken kunnen hebben?

10. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

Jul 4, 2010
    13,212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Verkoudheid, tandjes, reflux. Soms weet je het gewoon niet. Dat is 't lastige! Maar voor 't zekere zou ik zelf wel de arts bellen.

Share This Page