Over naar peuterbed, waarop letten?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Lumiere, 16 apr 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stringetje

Stringetje Fanatiek lid

7 feb 2015
    1.213
    478
    83
    Gelderland
    Kan me er alles bij voorstellen. Het blijft vast goed gaan! :)
    Ik denk dat peuters ook vooral trots voelen als ze in een nieuw, groter bed mogen.

2. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.324
    10.293
    113
    Onze uk blijft nu ook liggen alleen wel overdwars, hij roept dan en ik leg hem recht en stop hem onder de dekens.hij slaapt zo weer verder.

3. Sue87

Sue87 Niet meer actief

Wat een mooi bed! Waar heb je die gekocht?

4. Lumiere

Lumiere Fanatiek lid

11 dec 2012
    3.622
    593
    113
    doktersassistente
    Brabant
    Bed hebben we gekregen van een oom van mijn vriend, zijn kinderen waren eruit gegroeid.

Helaas had ik te vroeg gejuicht.....
    Hij komt er nog steeds niet uit, maar wordt wel ELKE nacht hard huilend wakker. Nachtmerries...hij zegt dat hij gevallen is. Nou is hij 2 jaar dus hij valt voortdurend overal, dus welke keer hij nou bedoeld weten we niet. Meer zegt hij ook niet.
    Daarvoor had hij ook wel eens een nachtmerrie, maar dan jengelde hij wat in zijn slaap en hoefden we er niet uit. Hooguit 1x per maand. Nu is hij dus iedere nacht echt overstuur en echt wakker. Hij gaat na een kwartier ofzo wel weer slapen als we hem getroost hebben, maar dit breekt toch wel op.

Maar ik kan hem wel weer in zijn ledikant leggen, maar hoe lang dan? Hij ligt klemvast. En dan hebben we volgend jaar dit weer vrees ik. Dus we zetten maar even door, hoe vermoeiend ook. Nachtlampje, bedritueel, alle tips gebruiken we. Ik denk dat dit even doorbijten is en dat het vanzelf beter zal gaan...
    Hopen jullie met me mee?

Deel Deze Pagina