buggy

Discussion in 'Verzorging' started by Supernurse, Jun 26, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    1,837
    0
    0
    wie kan mij helpen??
    Ik ben op zoek naar een goede buggy voor mijn zoontje van 2.5
    Hij moet in de toekomst gebruikt worden voor onze baby (als deze uit de wagen gegroeid is)

Zelf twijfel ik tussen een koelstra Sima en een Quinny Zapp

Andere suggesties zijn welkom

groetjes

2. Damay77

Damay77 VIP lid

Apr 18, 2010
    13,734
    7,501
    113
    Female
    Geen verstand van buggys. Vin het ondingen:)
    Maar als je ook je baby erin wilt doen wanneer deze uit de bak gegroeid is dan moet je wel voor een buggy gaan die helemaal plat kan. Standen buggy. Quinny zapp kan niet plat dus niet geschikt voor kids die nog niet kunnen zitten. Sowieso is en buggy met standen wel handig voor als ze in slaap vallen.
    Quinny zapp xtra kan wel plat. Die heeft een los frame die je in verschillende standen kan zetten. Maar, dan zit je wel met 2 delen in de auto. Je kan hem niet met zitting en al opklappen dus ook niet meenemen op bijv fiets.

3. Flubje

Flubje Niet meer actief

Volgens mij kun je dan het beste een maclaren techno kopen. Die hebben geloof ik ook een inzet voor babies.
    nieuw 3/400e maar op marktplaats rond 70e te koop.
    Maar voor een baby zou ik toch echt een kinderwagen nemen hoor, rijdt vele malen beter en minder schokken voor zo'n kleintje..

4. Supernurse

Supernurse Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    1,837
    0
    0
    wil ook zeker een kinderwagen houden hoor. Heb het niet goed uitgelegd denk ik
    Maar als de baby iets groter is (maandje of 8-9) dan zou die wel korte stukjes mee kunnen in de buggy

Denk zelf dat ik ook liever voor een standenbuggy ga.
    Bedankt voor jullie reacties

Share This Page