Wie heeft ervaring en tips met de 1e buiten schoentjes voor een dreumes. We gaan natuurlijk de winter in en dus denken we aan een soort hogere boots.
Loopt hij/zij nog maar kort, dan moet de zool erg soepel zijn en de voet mag niet teveel 'vast' zitten. Het voetje moet nog goed kunnen afwikkelen. Leerloopschoentjes zijn dan heel goed.
Ik heb de eerste loopschoentjes van mijn zoontje via babyslofjes.nl gekocht. Merkt "Stride rite", in de serie early walker. Dat zijn schoentjes met een soepele zool. Daarnaast in de winkel schoentjes van Jochie gekocht, die zijn ook super!
De eerste schoentjes had ik altijd van Shoesme. Die hebben hele fijne types voor kindjes die net lopen, en ik vind ze er ook nog leuk uit zien. Belangrijkste tip: ga voor de eerste schoenen zéker naar een goede kinderschoenenzaak, en laat de voetjes opmeten en laat kijken naar hoe je kind erop loopt. Over een jaar kun je ook wel online kopen, maar dat zou ik voor een dreumes niet doen.
Ik had voor onze zoon Shoesme extra flex (?) weet niet of dat zo heet maar ze waren in iedef geval heel erg soepel. Ik ben naar een goede schoenwinkel gegaan (doe ik nog altijd) en heb zijn voeten goed laten opmeten en er is gekeken naar joe hij op dat moment liep en heb me aan de hand daarvan laten adviseren. X
is het een jongen of meisje? Wij hebben deze gekocht voor onze zoon bij een speciale kinderschoenenwinkel. Deze zijn van shoesme en hebben ook de extreme flex zool. Je moet met 1 hand de zool dubbel kunnen vouwen, dan is het soepel genoeg voor een 1e schoentje. extreme flex van shoesme is daar echt voor bedoeld. Cognac Shoesme enkelboots BC210122 - Cognac Shoesme enkelboots BC210122 online kopen bij Omoda Schoenen
Mee eens. Verder ben ik ook erg fan van het merk Shoesme, het is wel wat duurder maar ik vind goede schoentjes erg belangrijk.
hier loopt mijn meisje nu 2 maanden en haar shoesme schoentjes babyproof worden te klein. Ze gaan maar tot maat 23,en die zitten dus te strak nu. Heb nu bardossa flexschoentjes gezien,vraag me af of ik nu een ander soort schoentje kan kopen voor haar. Pff vind het niet leuk dat ze grote voeten heeft,dit keer maar 2,5 week met haar schoentjes gedaan.
Mijn dochter was ook al gauw uit de babyproofs gegroeid (eerste paar kreeg ze al toen ze pas 11 mnd oud was, maar had toen al maat 21). Het volgende type van shoesme is volgens mij walkproof, of superflex. En die zijn er wel in grotere maten. Die vind ik ook beter geschikt om bij koud en nat weer buiten mee te lopen, daar vind ik de babyproofs echt ongeschikt voor. Die zooltjes zijn zó dun, en volgens mij niet eens waterdicht.
oke klopt ze zijn erg snel uit die schoentjes,worden dan de walkproof schoentjes nu. Ze is 10 mnd oud dacht dat ze wel minder hard met voeten zou groeien,ik ga morgen eens kijken of ze niet al een 24 nodig heeft,vallen de walkproof anders uit?
Wij wilden ook laarsjes vorig jaar toen onze dreumes 1 was, het was ook winter. Maar het bleek dat ze er nog niet goed op kon lopen, dus lagere schoentjes uitgezocht. Van Shoesme dacht ik.
Het zijn superfit schoentjes geworden. Ze hebben een heel flexibele zool waarmee je toch wel buiten kan lopen. Ze zijn halfhoog. Eigenlijk ben ik weg van het geox principe maar de zolen van de modellen in de winkel waren naar ons zin , daar net te stug. Dit merk superfit kende ik niet maar de site ziet er wel ok uit. Nu de praktijk nog ! Ik ben wel benieuwd of er mensen ervaring hebben met de geox schoentjes ?
Mijn zoon heeft geox schoentjes gehad. Niet zn eerste paar maar dacht tweede of derde paar. Zaten ontzettend goed en ze zien er nog uit als nieuw ondanks dat hij ze veel gedragen heeft!