Gister heb ik een pak kruidvatmelkpoeder gekocht. Overal lees ik dat dit hetzelfde is als Friso voeding. Nu begin ik weer te twijfelen Doe ik hier wel goed aan? Aan de inhoud van vit. en mineralen etc moet het niet liggen dit is hetzelfde. Maar toch.. Het scheelt de helft in prijs, dan heb je toch ook het gevoel dat het minder is in kwaliteit? Wie gebruikt ook het merk van kruidvat? Groetjes Kalush
gebruik ook voeding van kruidvat gelijk eigenlijk al vanaf de geboorte gaat prima geen problemen mee en wat je zegt het scheelt wel in de prijs......
Babyvoeding wordt heel streng gecontroleerd en moet aan strenge eisen voldoen! Je kan er dus vanuit gaan dat alle babyvoeding die te krijgen is van goede kwaliteit is.
En nu ga ik je weer aan het twijfelen brengen... De kinderopvang waar onze kindjes heen gaan, heeft ook een tijdje naast de Friso de Kruidvatvoeding gebruikt. Ondanks dat het een stuk voordeliger is, zijn ze er toch weer vanaf gestapt. Ze zagen dat de kindjes van de kruidvatvoeding toch meer last van krampjes hadden of van exceem. Nu gaat het dan om 1 dagverblijf, maar wel om ca 40 verschillende kindjes per week. Genoeg aan het twijfelen (gemeen he )? Probeer anders eens een pak, reageert je kindje er goed op, dan is er toch geen reden om het niet te geven?
En als je het voor de prijs doet in een pak friso zit 900gr en kost 6,75 en in de kruidvatvoeding zit 800gr en kost dacht ik 5,80 dus zoveel scheelt het niet.
Hoi, Ook ik zat er over te denken om over te stappen van de "dure" nutrilon naar een ander merk, bv Friso enz. Heb het eerst ff gevraagd op het CB. Daar zeggen ze dus je kan gewoon wisselen van merken en je kan zelfs gewoon het huismerk van het Kruitvat nemen, ik had de naam dus niet genoemd ze kwamen er zelf mee. het verschil met de "dure"merken is alleen dat er minder winstmarge op zit..nou en dat willen we niet betalen toch? Dus ik ga overstappen Suc6 met de keuze doei Janet
ik ben ook van plan om binnenkort over te schakelen naar Kruidvat babyvoeding want betaal me blauw aan NAN.... Maar hun fles voeding begint aan 6 maanden en bij NAN is NAN 2 vanaf 4 maanden,iemand een idee?
ik gebruikt nu ook kruidvat voeding voor Colin sinds vorige week. maar hij begint ineens te spugen nu. hij had al johannesbroodpitmeel door zijn fles maar tis toch net of deze voeding dunner is, dus ik zal eens een schepje johannesspul meer erin doen, kijken hoe het dan gaat. nog meer mensen met dit probleem? of probleem? nee het is niet echt een probleem. het zijn maar mondjes wat ie uitspuugt maar dat deed hij anders nooit.
Ik heb 1 pak gekocht en ga het toch gewoon proberen. Ik hou dr wel in de gaten als ze begint te overgeven of allemaal gekke uitslag krijgt dan gooi ik het meteen in de prullebak. Wat hier ook al aangegeven wordt, babyvoeding wordt heel erg goed gecontroleerd, ze mogen niet zomaar van alles op de markt zetten. Een poging wagen kan altijd! Groetjes Kalush
he dat is vervelend zeg, maar vreemd....... ik ben ook overgestapt omdat het stukken goedkoper is als nutrilon. maar ja als ze van 0 tot 6 maanden bij julllie niet hebben, word het moeilijk.. dan is het nog een paar maanden wachten.
Ik heb de kruidvat voeding ook in huis gehaald. Lynn drinkt nu de friso comfort en ik wil toch de comfort van kruidvat eens gaan proberen. Het scheelt gewoon 3.00 euro. Ja...we blijven hollanders. hahaha
Teun heeft net zijn eerste fles met Kruitvat voeding gehad geen problemen en hij ligt heerlijk te slapen Ben alvast gaan geven naast de voeding van nutrilon..stel dat het niet lukt dan zit oma volgende week met haar 1e oppasdag en gelijk nieuwe voeding
Wij gebruiken ook al vanaf de geboorte kruidvat melk ons meisje heeft wel last van krampjes maar bij het consultatieburo hangen ze dat niet vast aan het merk kruidvat. We zijn wel na een maandje overgestapt op extra care van de kruidvat vanwege krampjes daar is het wel wat minder door geworden maar ze heeft er nog last van. Binnenkort moeten we overstappen op opvolgmelk vanaf 6 maanden maar we twijfelen of we niet weer met de 'gewone' melk zullen beginnen ipv extra care morgen moeten we naar het consultatieburo dus we gooien het daar maar eens in de groep, iemand hier er ervaring mee? Inkie
Iman kreeg friso comfort tegen de krampjes en ik ben gewoon doorgegaan met friso comfort 2, dus niet naar de normale melk.