Zoonlief heeft sinds gisteren keelpijn. Je hoort het goed als hij slikt, hij klinkt wat hees en zijn amandelen zijn flink dik. Nu had ik een drankje gehaald bij de drogist maar dat gaat er voor geen mogelijkheid in. Jullie nog tips wat ik hem nog meer zou kunnen geven?
Gewone zetpil? t heerst verschrikkelijk en iedereen hoor ik over de griep of een flinke verkoudheid met bijbehorende keel en oorpijn. Ik zou t wel even aankijken tot donderdag. Heeft hij dan nog keelpijn dan zou ik even naar de ha gaan om uit te sluiten of t geen keelontsteking is Beterschap voor je manneke!
Hij is ook flink snotterig dus een zetpil krijgt hij sowieso. Het is alleen zo zielig dat zijn keeltje zo 'droog' klinkt. Heb 'm net maar verwend met een klein waterijsje
wil hij het drankje niet drinken??? je kunt dan proberen om het met een spuitje, dan hij hij hier aan zuigen en jij er at inspuiten als hij niet zuigt. werkt bij mijn kinderen super. en als het drinken problemen geeft lekker een ijsje geven, is ook vocht heeft hij ook koorts?? zo ja dan zou ik toch even langs de huisarts
Nee koorts heeft hij net. Gewoon een flinke loopneus en zijn keeltje dan. En dat drankje gaat er echt no way in. Als ik al met het lepeltje kom aanlopen duikt hij al weg.
Druppels misschien? En idd sowieso pcm geven, ook voor de pijn die ze er zeker wel aan hebben. Onze jongste had 1,5 week geleden ook overduidelijk keelpijn. Gelukkig vindt die alle drankjes interessant èn lekker dus dat was hier gelukkig geen probleem. Verder zoveel mogelijk vloeibaar eten gegeven om het niet verder te laten irriteren. Dus knijpfruit, melk, ander drinken, brood met zacht beleg, etc. Het duurde een dag of 3 en toen ging het gelukkig weer beter. Vervelend is het wel...