Maandag moet ik erheen. Ik krijg onderzoeken van 10.00 tot 16.00 zo'n beetje. Nu vroeg ik me af voor de meiden die er al eens zijn geweest: Hoe verloopt deze dag precies. Wat voor onderzoeken krijg ik precies. Is het alleen maar vragen en gesprekken of gaan ze ook lichamelijke onderzoeken doen??
Ik heb van oktober tot december daar het revalidatietraject gevolgd, en zit nu in de fase zelfrevalidatie moet einde van maart terug voor de follow up. Hoe het in zijn werk gaat zo'n dag. als je binnenkomt als je moet plassen snel plassen daarna wordt je achter de computer gezet voode psychologische test duurt ongeveer 10 minuten. hierbij krijg je een halve liter water die je op moet drinken voor de echometing. meestal aansluitend vindt het echo onderzoek plaats, houdt er rekening mee dat je je meerdere malen moet aan en uit kleden op deze dag. bij de echometing moet je in je ondergoed doen is staande en liggend duurt ongeveer een 20 minuten . Meestal zit er dan enige tijd tussen dan heb je nog een gesprek met de arts en of bewegingsdeskundige deze gaat eerst een gesprek aan met jou en ook je partner als die mee is. dit duurt een klein uur en als afsluiting doen zij uitgebreid lichamelijk onderzoek van ruim een half uur weer helemaal uitkleden. Hierbij doe ze vaak ook iets forceren dus hou er rekening mee dat je er last van kan hebben sávonds na het onderzoek is er nog een slotconclusie. Bij mij duurde het eerste deel van het onderzoek toen een goed half uur in de ochten en in de middag 2 uur daar zat toen bij mij ook 3 uur tussen deze heb ik toen overbrugd door even bij familie langs te gaan. daar hangen is ook niets (saai) succes en ik hoop dat je er wat aan hebt
dankje voor je reactie. wauw dat klink wel druk voor zo'n dag. halve liter water drinken?? pff. nou ben heel benieuwd, ben niet zo'n drinker en al helemaal geen water haha. ze hebben wij totaal niks verteld over de dag vandaar dat ik hier om ervaringen vraag. het is voor mij nu een heel stuk duidelijker wat mij maandag te wachten staat. heel erg bedankt voor je reactie!!