hey meiden zijn jullie ook zo verslaafd aan de sims2 ik wel en kan eigenlijk niet wachten tot de sims3 uitkomt in juni heb hem zelfs al besteld en betaald bij bol.com dus zal hem straks als 1 van de eerste in huis hebben
Ja de sims is erg leuk. Wat ik alleen zo jammer vind is dat alle upgrade's zo duur zijn. Die extra pakketten mogen wel in 1 cd voor 1 prijs.
ja dat vind ik ook jammer ik heb die allemaal maar niet allemaal eerlijk als je begrijpt wat ik bedoel ik hoop dat dat bij sims3 er niet bij zit al die uitbreidingen ik bedoel dat kunnen ze toch ook gelijk in het spel gooien scheelt een hoop cd's en als ze dan het hele spel wat duurder maken is dat ook niet zo'n probleem
hahaha ja idd alleen verdienen ze dan wat minder aan het uitmelken van het spelletje tis wel slim om alles apart te doen want mensen kopen het toch wel
Ja...Ikke De sims 3 zou eerst in Februari uitkomen.. en nu is het verschoven! Maar ja, dan heb ik genoeg bedenktijd wat ik met de sims 2 moet gaan doen! :-k Dat hele pakket heeft me alles bij elkaar meer dan 300 euro gekost.. dus een beetje zonde om er niks meer mee te doen! DILEMMA! 8)
Ik wil hem ook!!! Maar ik ozu ook wel heel graag een laptop willen zo dat ik hem gewoon lekkr op de bank kan spelen of lekker op het dakterras! Maar dan wordt het wel weer een hele dure grap!
Aaah de sims. Ik ga voor zelfbescherming en sims 3 niet aanschaffen. Tijdens mijn studie heeft het me ooit een keer een trimester gekost en de laatste keer dat ik weer een simsopleving had, begon ik zelfs Sims te spreken Sims is net zoals chocola, ik kan de verleiding gewoon niet weerstaan.
@bobam:weet niet of het zomaar op een laptop kan ik had met de sims2 al moeite op een laptop en dan had ik het nieuwste van het nieuwste in dat ding zitten het probleem is dat het veel ruimte in beslag neemt en je dan gewoon bijna niks anders meer op je laptop kan doen @eleni:tja de sims2 is er hier nu al effe af had vista geinstaleerd en dus sims 2 omdat ik sims3 heb aangeschaft er niet meer opgezet bij ons gaat de sims2 naar de meiden hun pc net zoals ik dat met sims 1 heb gedaan zodat ze het eerst helemaal door krijgen voor ze weer een stapje verder kunnen met bijvoorbeeld sims3 want daar mogen ze van mij pa aan komen als ik hem helemaal door heb en hun het dus kan uitleggen
Sims 3 lijkt me echt helemaal geweldig! Ik heb echt alle sims2 uitbreidingen en speel het zeer regelmatig maar soms ook weer weken niet. Sims 3 komt er zeker te weten bij
Ja had ik ook, het ging net op de laptop soms sloeg hij wel eens vast of happeren. Maar ik verheug mij echt wel op sims3, speel hem gewoon op mijn vriend computer
weet je ze hebben niet voor niets laptop vriendelijke simsspellen gemaakt zoals die onbewoond eiland dus ik denk echt dat het grote spel niet ehct bedoeld is voor de laptop
Jaah toen ik vorige maand een nieuwe pc ging kopen heb ik daar zelfs rekening mee gehouden Bij mijn vorige pc kon de sims2 er net op dus ik wou zeker weten dat de sims 3 op de nieuwe kan Ik kan niet wachten!!! Bij bol.com vond ik de pre-order echt belachelijk duur dus ik heb hem bij onze favo gamewinkel besteld. Is het al juni? Liefs, Sam