de sims 3!!

Discussie in 'De lounge' gestart door gemke, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gemke

gemke Niet meer actief

hey meiden

zijn jullie ook zo verslaafd aan de sims2
    ik wel en kan eigenlijk niet wachten tot de sims3 uitkomt in juni
    heb hem zelfs al besteld en betaald bij bol.com dus zal hem straks als 1 van de eerste in huis hebben

2. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Limburg
    Ja de sims is erg leuk. Wat ik alleen zo jammer vind is dat alle upgrade's zo duur zijn. Die extra pakketten mogen wel in 1 cd voor 1 prijs.

3. gemke

gemke Niet meer actief

ja dat vind ik ook jammer
    ik heb die allemaal maar niet allemaal eerlijk als je begrijpt wat ik bedoel
    ik hoop dat dat bij sims3 er niet bij zit al die uitbreidingen
    ik bedoel dat kunnen ze toch ook gelijk in het spel gooien scheelt een hoop cd's en als ze dan het hele spel wat duurder maken is dat ook niet zo'n probleem

4. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Ja dat zou een mooie oplossing zijn :D

5. gemke

gemke Niet meer actief

hahaha ja idd alleen verdienen ze dan wat minder aan het uitmelken van het spelletje
    tis wel slim om alles apart te doen want mensen kopen het toch wel

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ja...Ikke :D

De sims 3 zou eerst in Februari uitkomen.. en nu is het verschoven!
    Maar ja, dan heb ik genoeg bedenktijd wat ik met de sims 2 moet gaan doen! :-k
    Dat hele pakket heeft me alles bij elkaar meer dan 300 euro gekost.. dus een beetje zonde om er niks meer mee te doen!

DILEMMA! :) 8)

7. BoBam

BoBam Niet meer actief

Ik wil hem ook!!!

Maar ik ozu ook wel heel graag een laptop willen zo dat ik hem
    gewoon lekkr op de bank kan spelen of lekker op het dakterras!
    Maar dan wordt het wel weer een hele dure grap!

8. Trees

Trees Niet meer actief

Aaah de sims. Ik ga voor zelfbescherming en sims 3 niet aanschaffen. Tijdens mijn studie heeft het me ooit een keer een trimester gekost :oops: en de laatste keer dat ik weer een simsopleving had, begon ik zelfs Sims te spreken ;) Sims is net zoals chocola, ik kan de verleiding gewoon niet weerstaan.

9. gemke

gemke Niet meer actief

@bobam:weet niet of het zomaar op een laptop kan
    ik had met de sims2 al moeite op een laptop en dan had ik het nieuwste van het nieuwste in dat ding zitten
    het probleem is dat het veel ruimte in beslag neemt en je dan gewoon bijna niks anders meer op je laptop kan doen
    @eleni:tja de sims2 is er hier nu al effe af had vista geinstaleerd en dus sims 2 omdat ik sims3 heb aangeschaft er niet meer opgezet
    bij ons gaat de sims2 naar de meiden hun pc net zoals ik dat met sims 1 heb gedaan
    zodat ze het eerst helemaal door krijgen voor ze weer een stapje verder kunnen met bijvoorbeeld sims3 want daar mogen ze van mij pa aan komen als ik hem helemaal door heb en hun het dus kan uitleggen

10. zustertje

zustertje Niet meer actief

Sims 3 lijkt me echt helemaal geweldig! Ik heb echt alle sims2 uitbreidingen en speel het zeer regelmatig maar soms ook weer weken niet.
    Sims 3 komt er zeker te weten bij

11. Dior

Dior Fanatiek lid

13 nov 2008
    1.605
    0
    0
    Limburg
    Ja Sims en chocola ik ken deze verslaving ;)

12. morgaine

morgaine Bekend lid

22 sep 2006
    894
    0
    0
    Arnhem
    Ja had ik ook, het ging net op de laptop soms sloeg hij wel eens vast of happeren. Maar ik verheug mij echt wel op sims3, speel hem gewoon op mijn vriend computer

13. gemke

gemke Niet meer actief

weet je ze hebben niet voor niets laptop vriendelijke simsspellen gemaakt zoals die onbewoond eiland
    dus ik denk echt dat het grote spel niet ehct bedoeld is voor de laptop

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb m ook besteld en hij komt een week voor mijn vakantie/ verlof uit! :D

15. Sam86

Sam86 Fanatiek lid

16 aug 2007
    1.610
    89
    48
    Vrouw
    Mama
    Amersfoort
    Jaah toen ik vorige maand een nieuwe pc ging kopen heb ik daar zelfs rekening mee gehouden :D Bij mijn vorige pc kon de sims2 er net op dus ik wou zeker weten dat de sims 3 op de nieuwe kan :D Ik kan niet wachten!!! Bij bol.com vond ik de pre-order echt belachelijk duur dus ik heb hem bij onze favo gamewinkel besteld.

Is het al juni? :D

Liefs,

Sam

16. gemke

gemke Niet meer actief

de prijs is toch overal hetzelfde
    ik heb nu 60 euri betaald
    koste sims2 overigens ook in het begin

17. wiebertje

wiebertje Fanatiek lid

2 feb 2009
    1.095
    0
    0
    Ik kan niet wachten tot ik uitkomt ben al verslaafd sinds de sims1 en vind het steeds mooier worden

Deel Deze Pagina