HoiHoi! Ik ben volgende week jarig en nu dacht ik een leuk boek voor mijn verjaardag te vragen. Ben gek op lezen! Maar nu heb ik even geen idee wat nu echt een goed/leuk boek is. Wie heeft er een echte aanrader? Houd van boeken als: - komt een vrouw bij de dokter. - Blauw water - Echte mannen eten geen kaas - waargebeurde verhalen Iemand een idee??? kus miek
Boeken van saskia noort!! Vind ik persoonlijk erg goed! Ik was altijd van de leuke liefdesverhalen enzo tot dat ik ooit een boek van haar had gehad (terug naar de kust) meteen verslaafd heb ze ook allemaal gelezen
Haar naam was Sarah - Tatiana de Rosnay (supermooi!) Herfstlied - Simone van der Vlugt (spannend, had hem in één dag uit) De eenzaamheid van de priemgetallen - Paolo Giordano (aangrijpend) Nieuwe buren - Saskia Noort Bovenstaande boeken had ik alle vier binnen een week uitgelezen
thx! Saskia noort is ind wel goed he! Terug naar de kust draait nu toch in de bios??? Denk dat ik voor die ga en voor nieuwe buren, net even op internet opgezocht! kus miek
Ik lees op het moment in nieuwe buren, hij is wel euhm ergg veel op seks gebaseerd! Erg leuk En terug naar de kust heb ik ook gelezen, die vond ik ook erg goed!
Vervolgg boeken echte mannen eten geen kaas heb ik al! hihi Ga de rest even opzoeken op internet! kus miek
Eten, bidden, beminnen van Elizabeth Gilbert. Het is een flinke 'pil' maar het zo waard! Vond het een fantastisch boek.
haar naam was sara erg mooi mannen die vrouwen haten) , ook film is net uit bios dan deel 2 is nog mooiere boek , (vrouw die met vuur speelde) zo dik boek maar je wilt allen maar verder lezen echt spannend deel 3 ook erg spannend ,(gerechtigheid) verder boeken van khaled hussenie zijn erg goed
Ik vond Zusjes van Lori Lansens een heel goed boek. En nu lees ik boeken van Nicolas Sparks en dat vind ik ook leuk, leest makkelijk, je zit zo in het verhaal. En boeken van Kirstin Hannah vind ik ook mooi en ook weer gemakkelijk te lezen
Ik heb een poos terug een boek gelezen van sabine Dardenne : ik was twaald en fietste naar school. Is 1 van de slachtoffers van Dutroux.
Aardkinderen stam van de holenbeer deel 1 van Jean M Auel. In de prehistorische wildernis van het Europa van 35.000 jaar geleden vindt de Stam van de Holenbeer een klein meisje. Ze is moederziel alleen; haar familie is bij een aardbeving om het leven gekomen. Hoewel het kind niet tot het volk van de Stam behoort, ontfermt Iza, de medicijnvrouw, zich over haar. Ze krijgt de naam Ayla, en Iza onderwijst haar geduldig in heelkunde en kruidenleer.Als Ayla opgroeit, wordt het langzaam maar zeker duidelijk dat ze verschilt van de andere stamleden. Zijn nog 4 delen van