Over smaak valt niet te twisten..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mroos, 3 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    nu ze kruipt doe ik haar trouwens bewust geen witte kleertjes meer aan naar het kdv ook i.v.m fruit vlekken enzo...

2. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Ja maar meisjes spelen toch ook buiten?? Spelen ook met water, zand, fietsen rennen dansen springen??

En idd wat je zegt hoor... dan gewoon een basic shirt met een leuke jeans en klaar!

3. tulip

tulip Niet meer actief

het beste tegen vlekken is spierwitte kleertjes zonder opdrukken e.d. en dan in de bleek gooien, vlekkeloos schoon.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ik vind het heel belangrijk hoe mijn kids eruit zien, ook op het kdv. Wel bewaar ik de leukste kleren voor thuis, dan kan ik er zelf van genieten ;)
    Maar echt niet dat er te kleine, kapotte of vieze kleding aangaat! Niet dat het me iets uitmaakt als het kapot of vies is hoor. Kinderen zijn nu eenmaal kinderen...

5. Danabelle

Danabelle Fanatiek lid

3 jan 2008
    2.495
    0
    0
    Wow, wat een discussie.. mijn dochter gaat niet naar een kdv, en ík vind dat ze er altijd hardstikke leuk uitziet. Maar vergeleken met wat ik dan zie in topics als 'wat draagt jouw dreumes vandaag', is de kleding van mijn dochter wel vaak vrij basic qua stijl en merk. Kleding die kapot is, repareer ik en als dat niet meer gaat, doe ik het weg. Maar dochter draagt wel voornamelijk tweede- en derdehandsjes. Ik vind dat het nog prima een ronde mee kan.. Te klein gaat naar zolder, als het nog wel goed is.
    Toevallig had dochter pas een truitje aan waarvan een mama van een 'hip en duur gekleed' kindje zei: wow, wat een leuke trui! Echt oldskool!' en die trui is dus ook echt zes jaar oud en door twee kindjes eerder gedragen.. maar ziet er nog prima uit!

6. tulip

tulip Niet meer actief

Jep, hier wel iig *zucht* We waren vorige week aan het buiten spelen op mn werk. Er lagen wel nog al wat plassen omdat wij zo'n natuurlijk pad hadden. Mn collega vroeg zich af of het wel verstandig was daar te spelen i.v.m. de plassen omdat ze anders echt vies worden. Ik had zoiets van, ach dat komt wel goed, de kids kijken wel uit. We zeggen het wel een paar keer. Dus ik kwam nog op het idee om met een straatbezem even de plas uit te vegen, dan was het al ver weg. Dus ik zeg tegen alle kids, even wachten ik haal een bezem. Ik draai mij om, roept er 1: marieke kijk eens jouw kindje. Ik draai mij om, en mrevrouw ligt er languit in, helemaal zwart van de modder. Alle kinderen luisteren goed en uitgerekend de mijne duikt erin natuurlijk.:)

7. lieselot84

lieselot84 Fanatiek lid

11 okt 2008
    4.362
    0
    36
    Adm. mw.
    Overijssel
    Hier gaat het ook zo.

8. spriet

spriet Fanatiek lid

5 jun 2008
    2.308
    33
    48
    ja dat heb ik ook wel met rompers gedaan in de tijd dat ze veel poepluiers had maar heb dus een erg leuk vestje met wit en zwart en ook een legging waar nog grijs en frutsels op zitten dus dan gaat het helaas niet, thuis zorg ik er wel voor dat het niet vies word maar goed dat kan ik van de leidsters niet verwachten en wil ik ook niet.

9. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Hahahahahaha!!! Dat deed mijn kind laatst ook in zn witte burb. blousje... ik zeg 'ach mijn zoon doet dat eigenlijk nooit" en hoppaaaaa daar lag hij in de plas :)

10. Fem

Fem VIP lid

28 dec 2006
    5.292
    1
    0
    Sr. Accountmanager
    Capelle ad IJssel
    Oh, dat doet ie van mij ook hoor ;) hahahaha

Deel Deze Pagina