Hallo, Wie van jullie spaart er baby zegels en van welk merk? Ik wil de baby zegels van etos gaan sparen maar weet iemand wat ik er mee kan sparen? Groetjes Chanel.
Bij de Etos krijg je bij de zegels een boekje waar je je de zegels in kunt plakken en op dat boekje staat volgens mij wat je er mee kunt kopen. Het is niet echt een super interessant spaarsysteem, hoor.
idd achter op het spaar boekje staat waar je voor kan sparen zijn 6 producten of 2,50 korting op een aankoop naar keuze
het enige wat ik spaar is douwe egbert zegels, voor de rest niks! (dus als iemand de DE zegels kwijt wil....)
Dit doe ik dus altijd. En als je een pak luiers koopt krijg je een zegel, maar er zitten ook al 2 zegels op de etos luiers. Dus het gaat best snel hoor. Wij hebben al meerdere gratis luiers gehad. Die korting van 2.50 hebben wij nooit gebruikt. Altijd wel een artikel wat in het boekje staat... En de billendoekjes haal ik ook daar en dan krijg je ook zegels. Ik vind het een leuk systeem, je hebt het toch nodig
Ik spaar ook de zegels van DE maar dan die op de pakjes van pickwick thee zitten me vriend is namelijk geen koffie drinker en ik ook niet. Wist trouwens niet dat er ook zegels op de luiers en billendoekjes van etos zitten. Nog bedankt voor de tip daar van Ooievaar Dan gaat het sparen nog sneller.