Ik ging af en toe lekker neuzen bij van Groningen in nieuw vennip. Was een hele grote hal met allemaal spulletjes en voor kleine prijsjes. Was gewoon leuk daar eens in de maand eens lekker door heen te wandelen en af en toe vond je dan een leuk koopje (plastic mand voor de hond of n pedaal emmer voor de douche voor n leuk prijsje ipv het volle pont bij de dieren winkel of de blokker) of hadden de kinderen weer een nieuw prulletje ofzo. Helaas is die hele hal rond nieuwjaar afgebrand en nu kan ik nergens meer lekker neuzen Dus...ging ik vol goede moed op internet opzoek naar soort gelijke hallen/winkeltjes. Maar kon eigenlijk niets vinden. Mja de black jack in amstelveen. Maar dat vind ik niet zon fijne winkel...beetje n zooitje en heel veel het zelfde altijd. Dus nu doe ik een beroep op jullie. Wie kan mij helpen aan n aantal leuke adresjes rondom Hoofddorp en omstreken met leuke partij goederen? Dan kan ik me weer lekker te buiten gaan aan mn snuffel tik
Dankje voor het meedenken meiden! De markt in cuijk ken ik nog niet. Misschien eens naar toe dus De beverwijkse basaar dat is denk ik het zelfde als de zwarte markt? Dat is me veeeeeeeeelste druk met 3 kinderen. En ook niet echt wat ik bedoel denk ik (ben er in een ver verleden ooit geweest maar we hebben altijd plezier van de mensen die er heen gaan als we naar vrienden van ons gaan...staan we saampjes in de file) Nog meer ideen zijn van harte welkom!
Maxx winkels in Nederland, hier in Klazienaveen zit er 1. http://www.nieuwsemmen.com/nieuws/2008/11/26/MAXX%20opent%20zijn%20deuren%20in%20Klazienaveen!.php
Die klinkt wel leuk. Beetje action-achtig. Zou ik n keertje voor naar Hoorn moeten dan. Is niet echt in de buurt maar ach, we zijn wel vaker zo gek om voor iets simpels ver te rijden