Over tijd; cyclus overslaan? hoe werkt dat?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Marijn, 21 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Lieve meiden,

Inmiddels alweer 13 dagen overtijd en niet zwanger (geen symptomen en voor de zekerheid getest=negatief). Nu denk ik zelf dan maar dat ik een cyclus oversla, ookal heb ik op 26 dec. mijn ei opgespoord dmv ovulatietesten. misschien is het ei niet gesprongen en sla ik nu dus een cyclus over? Hoe gaat dat in z'n werk? Moet ik dan vanaf mijn niet gekomen NOD een nieuwe cyclus rekenen en kan ik dus ergens komend weekend een nieuw ei verwachten? Werkt dat zo? Zijn er meer meiden die welleens een cyclus hebben overgeslagen en wel alsnog een eisprong hadden (en misschien alsnog zwanger raakten) ? Ik ben benieuwd!
    Liefs,
    Marijn

2. Vreemd hoor, als je zeker weet dat je eisprong rond 26 december is geweest zou ik toch maar even afwachten hoor, misschien test je pas later positief. Voor een positieve ovutest moet de tweede streep even donker of donkerder zijn he (voor de zekerheid...)

3. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Ik test met de digitale ovutest van Clear Blue, dus dan heb je een smiley, en ga ervan uit dat dat wel goed is. Maar wat ik hoorde is dat je wel de LH piek hebt, maar er geen eitje springt... zoiets. Ik weet eigenlijk wel zeker dat ik niet zwanger ben. De vorige keer toen ik zwanger was merkte ik dat direct na mijn eisprong al en heb ik ook al 6 dagen voor NOD positief getest met de digitale Clear Blue zwangerschapstest. Dus denk niet dat ik pas laat HCG aanmaak, haha!
    Maar bedankt voor je reactie!

4. Batchie

Batchie Fanatiek lid

6 apr 2006
    1.002
    0
    0
    Juridisch Adviseur
    Rotterdam
    Ik had precies hetzelfde afgelopen maand, mijn ei was op 14 januari heb hem gevoeld en de ovutest kon niet paarser worden dan dat, zat bijna tegen zwart aan zelfs maar ben pas 25 dagen daarna ongesteld geworden..
    vraag me ook echt af wat dat is

5. Hopelijk springt ie binnenkort dan wel! Het kan wel zijn dat ie dan bijv. een paar weken later alsnog springt! Succes ermee!

6. Marijn

Marijn Fanatiek lid

22 aug 2007
    1.551
    25
    48
    Hopen dan maar! Anders is het zo lang wachten en niet eens een kans om te benutten, haha!
    Als ik reken op een dubbele cyclus (dus een overgeslagen) dan zou ik dit weekend m'n ei hebben. Ik ga maar weer eens ovutesten dan! Liefs,
    Marijn

Deel Deze Pagina