Hallo allemaal, Vreemd verhaal, weet niet wat ik ervan moet denken. Kort mijn verhaal. Op 30 mei '14 heb ik mijn laatste pil van de strip geslikt, normaliter zou ik dan rond 3a4 juni ongi moeten worden. Nou had ik in de avon van 30 mei een klein veegje bloed in mijn broekje. Dit is niet doorgezet. Op 1 juni weer last van heel licht donkerbruin verlies, dit duurde tot 5 juni, al met al niet meer dan een half maandverbandje, terwijl ik normaal toch regelmatig en goed ongi ben. Op 6 juni voor de zekerheid een test gedaan: negatief! Nou heb ik al een dikke week last van n hoop kwaaltjes - extreem moe, - kortademig bij inspanning (de trap op lopen is al te veel gevraagd) - veel last van misselijkheid, maar ik hoef (nog) niet te braken - zo nu en dan krampjes in mijn onderbuik - ik ben niet te genieten, voel me een heel ander persoon... - flinke opvliegers - kramp in m'n linker lies Zou ik dan toch zwanger zijn? Het is niet gepland maar wel gewenst mocht het zo zijn. Ik ga morgen een testje halen. Ik slik nu nog wel gewoon de pil door, ik moet nog een week tot de pauzeweek, stel, ik ben zwanger, kan dit dan kwaad voor het vruchtje? Groetjes Anne
Hoelang heb je de pil geslikt? Misschien moet de natuur eerst even op gang komen. Waarom zou je de pil doorslikken?
Niet gepland, maar wel gewenst. Ik heb zo'n 9 a 10 jaar de pil geslikt. We waren eigenlijk van plan om over een half jaartje te gaan stoppen met de pil.
Hoi hoi Bij mij heeft het geen kwaad gekund. Ik ban can de oudste door de pil heen zwanger geraakt en kwam er alleen pas achter toen ik al paar maanden zeanger was dit kon vgens de verloskundige vanwege dat doordat je de pil gewoon slikt blijft je mrt de hirmonen van de pil zitten en doordat je niet weet dat je zwanger bent kan je lichaam het kind zelfs gewion naar binnen dragen. ( was ondanks dat ik zwanger was maar 5 kg aangekomen ( at toen best veel latat en vettigheid dus ja dacht dat het daardoor kwam)