vijf drukke (carnavals) dagen gehad, en nu pijn bij opstaan na zitten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door onze wens, 18 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi Allemaal,

ik heb carnaval gevierd dat wil zeggen, niet zoals als andere jaren.
    heb toch veel op een kruk gezeten maar wel laat (1:00 uur) naar bed en maandag 3,5 uur gestaan tijdens de optocht.

nu heb ik pijn wanneer ik op sta nadat ik heb gezeten net alsof er iets rekt.

hou nu 's avonds wel rust, overdag moet ik wel gewoon werken (zittend achter mijn bureau).

denken jullie dat ik hier goed aan doe of zal ik meer rust moeten nemen, we willen eigenlijk morgen naar de 9 maanden beurs dus weer veell lopen. maar dit wil ik eigenlijk niet missen.

dus twijfel of ik vanmiddag lekker naar huis ga en op de bank ga liggen zodat ik t morgen aan kan.

wat vinden jullie, meer rust nemen dus me zelf in acht nemen.
    ik voel gelukkig wel de hele tijd "gerommel" in mijn buik, dus de kleine is wel lekker actief.

2. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.268
    6.799
    113
    Dat kun je toch het beste zelf beoordelen.

Als ik daar last van heb dan ga ik wel meer liggen.

Je spieren verslappen en dat betekent dat je toch meer rust nodig hebt.

3. Que

Que Niet meer actief

Waarschijnlijk zijn het je banden die je voelt. Ik zou vandaag heel heel heel heel erg veel rust nemen en dan morgen naar de 9 maanden beurs gaan. Er zijn zat plekjes waar je dan ook gewoon even kunt gaan zitten.

Dan zou ik wel als ik jouw was het weekend echt compleet rust nemen!!

4. deepfreeze

deepfreeze VIP lid

29 nov 2007
    11.895
    42
    48
    Gewoon goed naar je lichaam luisteren.
    Misschien kun je met genoeg rust vandaag, morgen wel op pad. Als je daar ook wat rust pakt, en dan het weekend vrij plannen.
    Het hoort er een beetje bij allemaal, en trekt vaak wel weg als je weer genoeg rust hebt gehad.

5. Bright

Bright Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.967
    1
    0
    Werkzaam in de Jeugdzorg
    In het zuidelijkste puntje van Grunn ;)
    Ik vermoed dat dat je spieren rond je bekken zijn. Rustig aan gaan doen en rekening houden met wat je doet!!

Liefs

Deel Deze Pagina