Hai ladies. Dit is de tweede dag dat mijn temp op ongi-niveau zit. Dit heb ik nooit zo gehad op 3 en 4 dpo. Ik temp door de weeks om 4u (6u slaap) en in het weekend om 8u. Maar ook de vorige maand heb ik dit op werkdag miet gehad. Afgelopen dag overigens wel veel rugpijn en gisteren zo nu en dan koliek aanvallen gehad (net als bij galstenen) maar daar moet ik morgen voor naar mijn chirurg voor waarschijlijk een echo. Ik geloof niet in innestelingdipjes eerlijk gezegd. Vind wel dat mijn temp raar doet. Mijn temp voor ei was namelijk ook hoog voor mijn doen. Zat toen tegen de 36.8/9 aan.
Hmmmm raar .... Maar als ik even terug kijk naar jouw grafiekje van augustus, dan begint bij jouw de daling ook zeer snel. Kan het kloppen dat jouw LF zo kort is? Heb je dat al eens met je gyne besporken? Ik hoop alsnog dat je temp morgen mooi omhoog gaat en dit misschien toch een innesteling is .
Mijn lf was eenmalig kort ha zei dat oets voortijdig mis is gegaan. Normaal is mijn lf 9 a 10 dgn. Ik voel mij niet ongesteld achtig zeg maar.. Wel buik en rugpijn. Mijn lijf gloeid. Savonds ben ik blijkbaar in bed qua temperatuur niet te harden volgens manlief haha. Nou ik hoop dat ie morgen omhoog krabbelt ipv ongi want dan is de lf extreem kort
Ah zo....dat maakt veel duidelijk ! Hihihi....spijtig dat het dan niet vriest éh, hij zou je kunnen gebruiken als warmwater kruik hahahaha... Ooh ik hoop voor je dat dit een goed teken is, mijn duimen draaien voor je!
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat het helemaal niks heeft te betekenen. Ik heb ook soms echt afwijkende kaartjes en ik temp al jaren. Soms gebeurd dat gewoon. Maar vervelend is het natuurlijk wel. Hoop voor je dat je LF niet al te kort is want dan wordt het allemaal natuurlijk moeilijker.
@esther.. Ja ik weet het.. Daarom ga ik ook niet van een innesteling uit... Ik werk gelukkig veel heb er niet veel tijd om er bij stil te staan.. We moeten het maar weer afwachten. Sta inmiddels in de 15e ronde en sta ook op het punt om naar de ha te gaan.. Maar dan wel naar die van mijn man. Mijn ha wil er niets aan doen en vind door de 'korte' cyclussen dat ik lekker vruchtbaar ben.. Je snap wel dat ik haar wat aan wilde doen! En zo zijn er nog wat dingen voor gevallen.. De ene keer is het een lieverd.. Maar helaas vaak zat een echte heks.
Jeetje wat is dat voor een belachelijke beredenering van je huisarts zeg!! Slaat toch helemaal nergens op!! Dan inderdaad maar naar de arts van je vriend en laat haar maar lekker lullen hoor. Ik ken het als het om lang wachten gaat helaas. Bij mijn zoontje hebben we er 17 maanden over gedaan en deze keer 16, maar dat liep helaas fout. Dus nu beginnen we weer opnieuw en hopen we weer dat het wat sneller gaat. Ik heb het geweldige label "onbegrepen verminderd vruchtbaar" dus daar ben je ook lekker klaar mee. Maar daarentegen heb ik wel een goeie gyn en fertiliteitsarts die me in alles willen helpen. Dat minstens net zo belangrijk als een eventueel onderzoek. Dus huisarts vergeten en lekker naar een andere gaan. Ik duim in de tussentijd heel hard voor je dat het allemaal niet meer nodig is!!!
Jeetje dat is ook niet niks! Ik vind het dapper dat jullie niet opgeven en de energie hebben om het verder op te pakken en er met vol gas er tegen aan te gaan! Hier is trouwens wat licht bloed verlies ( nou ja meer roze) begonnen en heb wat opvliegers die ik altijd voor mijn menstruatie heb. Alles voelt zo menstruatieachtig aan. Zo lekker even douchen en dan weer een 'lange' nacht maken van 6uurtjes. Ik hou jullie op de hoogte!
Hoi Biancs, ik temp niet meer dus ben hier al even niet geweest. En nu zie ik jouw post. Heb je vandaag geen bloedverlies meer gehad? Het kan ook een innestelingsdip- en bloeding zijn geweest. Ik duim voor je meid!!!
Ja het bloeden is gestopt. En temp omhoog! Gisteren al. Soms nog wel wat roze-achter. Verder veel krampen in buik en rug en misselijkheid, maar dat laatste komt denk ik van de kolieken. Zit nu in zkh wachten op de datemet chirurg
Yes terug de temp omhoog...! Nu duimen dat die zo mag blijven. Jullie zitten in ronde 15 lees ik, wij in ronde 14. Mede ook door mijn korte cyclussen want in februari zijn wij in maanden pas een jaar bezig. Ook win starten met de eerste onderzoeken als nu weer niks is. We beginnen met manlief zijn staaltje .
We houden de spanning er nog ff lekker in! Temperatuur is niet spannend.. Wel 'laag' voor mijn doen. Bloeding is alleen afgelopen week op de dag van de dip geweest... Nu helemaal niets, nada noppes! In het zkh bleek ik last te hebben van een maagzweertje die waarschijnlijk de klachten van rugpijn en misselijkheid veroorzaken.. Nog ff geduld dus. Wat er ook gebeurt: ik test niet voor nod. Heb nog maar 1 test en heb geen zin om er nog geld aan te verspillen
Spannend kaartje, met die dip en tussentijdse bloeding.. ik ga je even volgen Je gelooft niet in een innestellingsdip, lees ik? maar toch is een dip in je kaartje steeds spannend ik heb er 1x eentje gehad en toen... was ik zwanger van mijn lieve dreumes
Ik heb wel meer spannende kaartjes van je voorbij zien komen, maar deze is wel bijzonder spannend. Temp ook weer omhoog vandaag... ik ga duimen draaien
Hihi ja he!! Heel apart.. Van hoog naar laag en weer omhoog. Meestal schiet ie bij mij direct na ei de hoogte in, en kakt in een dag voor ongi. Dus ik wil echt morgen nog afwachten en dan dinsdag testen denk ik. Het is alleen naar om er alleen mee bezig te zijn. Ik wil manlief niet weer teleurstellen. Vannacht gedroomd over zijn zaadonderzoek en die was zwaaar negatief. Lekker k*t gevoel om mee wakker te worden. Ik slaap trouwens ook kei veel. Val savonds om 9 u in slaap op de bank, en zak daarna af tichting bed tot de volgende ochtend.
He wat een rot droom zeg, das inderdaad niet lekker wakker worden. Je kaartje daarentegen maakt heel veel goed, ik duim stug verder!
Waaaaaw wat een stijging vandaag !!! Ziet er goed uit.... Bij mij blijft hij deze keer tussen de 36,6 en 36,7 hangen. Mijn thermometer heeft maar 1 cijfer na de komma dus heb ik geen zicht op de echte schommeling. Normaal gaat mijn tep rond dag 7 met 0,2 omhoog om daar dan zo'n 4-tal dagen te blijven en dan te zakken voor ongi. Het is nu de eerste keer dat dit niet zo is én ik heb ook geen dipje en dat heb ik anders altijd. Het zit misschien in de lucht om gekke curves te hebben hihihi..... Ik duim voor je meid!! Het is je echt zoooo gegund na zoveel oefenen. Hebben jullie eigenlijk al enige onderzoeken achter de rug of zou het het eerste zijn als het nu niks is?
Tnx esther.. Kan echt elk beetje postieve energie gebruiken. Ik vergeet due nare droom gewoon en weer verder met positief denken. Raar kunnen kaartjes zijn poppemie. Mijn duimen draaien voor je. Wanneer verwacht jij jouw nod? Wij zijn idd nog niet met onderzoeken bezig. We dachten eraan om hierna ook naar manlief zijn HA te gaan. Hopelijk toch succes gehad de laatste keer? Het begint toch wel te kriebelen. Mijn buik is wel opgezet. Pijn van mijn maagzweertje is weg.. Ben alleen met vlagen misselijk na het eten en heb met weer ruim een uur liggen pitten op de bank... Gisteren heb ik mijn wijntje na 2 slokken ook maar laten staan haha. Stiekem hoop ik dat ik volgende maand zwanger mee kan na de 9mnd beurs met mijn zwangere vriendin