Hallo Allemaal, Ik zit nu in de derde maand nadat ik gestopt ben met de pil. De eerste maand had ik een cyclus van 38 dagen en de tweede van 33 dagen. Zit nu op dag 40. Net getest en wederom negatief. Toch door een aantal symptomen het idee dat ik zwanger ben. Weet dat het even kan duren voordat de test positief is. Een vriendin van mij was 6 weken zwanger (4 weken na de bevruchting) voordat hij positief was. Hebben jullie hier ook ervaring mee? Begin de hoop een beetje te verliezen.
Het an zijn dat je zwanger bent en de test later + aangeeft. Het kan ook zijn dat je wisselende cyclussen hebt, zie bij mij. Afwachten dus! En symptomen zeggen vaak niet zoveel helaas.
precies, ik heb ook regelmaitg symptomen en dan komt de ongi toch. Laatst 6 dagen over tijd en geen pos test. Een dag later kwam het alsnog. Afwachten is het enige wat je kan doen Succes, hoop dat je alsnog een positieve test krijgt! liefs Miek
Het kan natuurlijk ook zijn dat je nog aan het ontpillen ben..Ik hoop natuurlijk voor jou dat je gauw een postitieve test in handen heb