Dag meiden, maandag 29 dec. testte ik 2 dagen voor NOD met een Kruidvat-test(roze 'kruistest') licht positief. Op de 31e testte ik met Clearblue (kruistest, dus niet de digitale) positief. Ik had nog een Clearblue test liggen en testte vanmorgen - en de streep was lichter dan woensdag. Hcg moet toch toenemen bij een zwangerschap, ik heb symptomen (zoals bij mijn zoon), maar maak me lichtelijk ongerust... Kan ik een miskraam gaan verwachten, of maakt de intensiteit van de teststreep niets uit? Graag jullie ervaringen... en bedankt alvast!
weet het niet zeker maar volgens mij doet de intensieteit van de kleur niet altijd ertoe... stel de test is wat ouder ofzo? Ik heb overigens bij de zwangerschap van nooit een échte knallendeknal streep gehad geloof ik... wel gewoon duidelijk!
Hm, ik zit me af te vragen of dat inderdaad nog wat uitmaakt, hoe oud een test is bijv. Een foto heb ik nog niet, ga ik morgen plaatsen, maar het verschil is duidelijk zichtbaar.
Dames, helaas betekent hier: lichtere streep = afgelopen. Ik kan ergens in de komende dagen een miskraam verwachten. Bedankt voor jullie reactie, dames! Mods, dit topic mag dicht.