over tijd maar negatieve test

Discussion in 'Zwanger worden' started by Bengel86, Mar 7, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bengel86

Bengel86 Lid

Dec 21, 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,
    We zijn nu al een tijdje bezig om zwanger te raken maar zit inmiddels al in ronde 10.
    Nu ben ik deze cyclus al 8 dagen over tijd. (dit is dag 39) Heb donderdag voor het laatst getest maar dat was negatief (clear blue)
    Ik had gisteren heel licht bloed verlies. Ik dacht toen he hè eindelijk ongesteld want word gek van die onzekerheid maar het zet niet door.
    Heeft iemand hier ook ervaring mee? En zou ik toch zwanger kunnen zijn? Ik heb verder eigenlijk geen symptomen...
    Ik hoop op jullie reactie!

2. Apie1

Apie1 Niet meer actief

O dat is wel raar. Kan me voorstellen dat je dan niet weet wat je moet denken. Soms kan een cyclus weleens wat langer uitvallen, maar het kan ook dat je eisprong later was. En dan kun je toch nog positief testen.

3. Esmeralda218

Esmeralda218 Actief lid

Feb 19, 2015
    132
    0
    0
    Krimpen aan de lek
    Nou ik was 12 dagen overtijd negatieve testen maar voelde van alles en dacht echt dat het raak was, maar helaas toch echt ongesteld geworden:(

4. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Weet je wanneer je eisprong is geweest?

5. Bengel86

Bengel86 Lid

Dec 21, 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee dat is dus het rottige. Ik denk op dag 20 van mn cyclus maar zeker weten doe ik het niet want heb deze ronde geen testen gedaan omdat ik er niet teveel mee bezig wilde zijn deze ronde. Maarja dit had ik ook niet verwacht. Ben nog nooit zo lang over tijd geweest. Ook niet toen ik mijn miskraam had, toen pas het 7 dagen na positieve test al over.

6. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Dan kan je ook niet overtijd zijn ;)
    Kan maar zo dat je ineens een late eisprong hebt gehad en dus ook ineens een veel langere cyclus dan je gewend bent.

Als je je basale temperatuur weet van voor je eisprong kan je morgen ochtend eens temperaturen, dan weet je in ieder geval of je een eisprong hebt gehad.

Verder kan je helaas niks anders doen dan zo nu en dan eens testen.

7. Bengel86

Bengel86 Lid

Dec 21, 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja klopt.
    Die nod is gebaseerd op een gemiddelde van 10 cyclussen. Toch blijf ik het vreemd vinden dat deze zo lang is en dat kleine beetje bloedverlies gisteren.
    Maar bedankt voor je reactie. Ik zal gewoon nog even geduld moeten hebben

8. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Helaas kan je wel eens een uitschieter hebben.
    Wat bloedverlies kan verschillende oorzaken hebben.

Hopelijk snel een positieve test!

9. Bengel86

Bengel86 Lid

Dec 21, 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bedankt! :)

10. Logan

Logan Niet meer actief

Ik heb vorig jaar uit het niets een cyclus gehad van 47 dagen, terwijl ik normaal rond de 30 zit. Gewoon een laat eitje, al was het wel irritant. Kan vanalles zijn... Hopelijk snel duidelijkheid. (Liefst in de vorm van twee strepen;))

11. Bengel86

Bengel86 Lid

Dec 21, 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het ook Logan!
    Komende ronde zou ik net starten met een middel van de homeopaat maar kan daar pas mee beginnen als ik ongesteld ben. Erg vervelend dat het nu net zo lang op zich laat wachten.
    Ik heb niet de indruk dat ik zwanger ben maar omdat het zo lang duurt krijg ik toch steeds weer hoop.

12. Danidani

Danidani Lid

Mar 6, 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier precies hetzelfde. In oktober gestopt met de pil. Sindsdien mooie cyclus van 28 dagen. Deze maand dag 28 & dag 29 niets. Getest maar negatief. Ik wacht nu echt op ongi worden en dat t doorzet want dit is inderdaad niets.

13. Corine1982

Corine1982 Actief lid

Jan 8, 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heey,

Toen ik probeerde zwanger te worden waren mijn eerste testen ook negatief, maar bleek toch zwanger.
    Een vriendin van mij is nu net zwanger en die was al een tijd niet og geworden maar had een zeer onregelmatige cyclus. Toen ze na een aantal negatieve testen toch even lans de huisarts ging hebben ze via bloedtesten bewezen dat ze zwanger was terwijl de urine testen negatief waren. Wil je geen vals hoop geven maar het kan dus voorkomen dat het niet uit je urine te halen valt in het begin van je zwangerschap.
    Ik zal voor je duimen.

14. Bengel86

Bengel86 Lid

Dec 21, 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanmorgen toch maar weer getest en volgens mij zie ik een hele lichte streep! Willen jullie eens mee kijken? (Ik hoop dat uploaden lukt).

Attached Files:

15. cw26

cw26 Fanatiek lid

Mar 6, 2015
    1,082
    310
    83
    HI Bengel,

Als ik me laptop dichtbij me hoofd hou, lijk ik ook wel wat te zien....
    Misschien zo een clearblue test halen??? Of eentje die wat duidelijker aangeeft??

Alvast een voorzichte felicitatie!!

16. Danidani

Danidani Lid

Mar 6, 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop het en duim voor je. Clearblue geeft mss meer duidelijkheid.

17. brownielover

brownielover VIP lid

Mar 9, 2009
    8,154
    3,034
    113
    Nederland
    Ik zie wel een streep maar hij lijkt grijs? Kan de kleur niet zo goed zien. Spannend :)

18. Corine1982

Corine1982 Actief lid

Jan 8, 2015
    119
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dan kan ik alleen maar zeggen gefeliciteerd meid. Als je geen in het begin test krijg je altijd een licht streepje. Als je geen zwangerschapshormoon in je urine heb verkleurd er niks. Heb het bij beide zwangerschappen ook gehad.

19. Bengel86

Bengel86 Lid

Dec 21, 2014
    58
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank jullie wel voor het mee kijken!
    Ik doe morgen ochtend weer een test en ben benieuwd of de streep dan veel duidelijker is.
    Toch verlies ik nog steeds een beetje bloed, overdag heb ik genoeg aan een inlegkruisje maar toch maakt dit me wel onzeker. Iemand ervaring mee?

20. Beeb87

Beeb87 Niet meer actief

Kan je een nieuwe foto maken en dan dichterbij?

Bloedverlies in het begin van een zwangerschap komt wel vaker voor zonder dat het iets hoeft te betekenen.
    Alles is beter doorbloed dus een adertje is zo gesprongen.
    Als het blijft aanhouden en je testen worden donkerder zou ik de verloskundige bellen en je situatie voorleggen.

Share This Page