Hoi allemaal, Ben net ongi-af en we zijn weer plan om er helemaal voor te gaan deze maand. Voel ik vandaag bij het vrijen diep van binnen pijn (op ht moment van stoten; sorry, dat ik het zo plastisch zeg). Toen hebben we het verder voorzichtig gedaan. Ik haal mij al gelijk allerlei doemscenario's voor ogen, en ben reuze-ongerust. Hebben jullie dat ook wel eens? Of juist op een bepaald moment in de maand? groetjes, Neus
hoi hoi dat kan te maken hebben met de met je baarmoedermond die hangt iets lager in de schede rond te tijd van de menstuatie.dus dan stoot je daar tegen aan zeg maar, in de vruchtbare periode trekt de baarmoeder mond zich weer een stukje terug. kijk maar is op deze pagina dan zie je een voorbeeld http://www.vruchtbaarheid.org/index.php?id=10 gr patricia
ik herken het, ik schrok de eerste keer ontzettend, had ook allemaal doemscenarios.. Zeker omdat ik ook last hab van vaginsme. Maar deze pijn herkende ik niet. En ik had het met name bij bepaalde standjes. Ben toen ook gaan googlen, en is idd de baarmoedermond waar hij dan tegenaan stoot, kan geen kwaad en sommige meiden vinden het zelfs heel lekker, als het maar zachtjes gebeurt
Fuuuuuh, wat een reacties. Bedankt dames, ben nu weer wat gerustgesteld. En dat van die bepaalde standjes kan ik beamen (hi, hi).
Pipi24 nog bedankt voor de verwijzing naar de website. Heerlijk, om zulke informatie te lezen. Dat van die baarmoedermond wist ik niet.
graag gedaan ik speur heel wat rond op het internet en zo kom je nog wel eens handige sites tegen ook op die site staat een mooie beschrijving van cervix slijm. s6 met klussen liefs patricia
Hoi hoi, Ik wil natuurlijk niet het 'feestje' verstoren, maar ik zou wel in de gaten houden hoe vaak en wanneer deze pijn terugkeert en of het ook gepaart gaat met buikpijn. Bij mij heeft het nl uiteindelijk geresulteerd in een bezoekje aan de gyn en ik bleek een cyste te hebben aan mijn linkereierstok die een paar maanden later nog eens 'gezellig' terug was gekomen, 2 x geopereerd... Wil niemand bang maken maar alleen even erop wijzen dat het eventueel iets anders zou kúnnen zijn. Liever niet natuurlijk! Groetjes, Daantje
Ik heb dat ook maar ik krijg dan meestal 2 dagen na de daad last van bruinige afscheiding. Ik loop hiervoor bij de HA maar nog geen idee waar het van komt. Ik krijg nu eerst een uitstrijkje.
Dat probleem met die pijnen heb ik ook. En aangezien wij bijna elke dag klussen omdat we het heerlijk vinden is het na een paar dagen ook weer weg bij mij. Is de dagen na de NOD en daarna weer normaal. Ik denk dat het een beetje erbij hoort. Groetjes Kim
Ik heb die pijn altijd rond mij eisprong, althans sinds ik clomid slik. En ik heb er ook echt veel pijn aan. gr vruchtje
Twee dagen na die pijn had ik er géén last van met vrijen. Typisch. Misschien toch die lage baarmoedermond, die weer wat "stijgt" richting de vruchtbare dagen, c.q. eisprong. Lijkt me wel een pijnlijk verhaal als het een cyste blijkt te zijn miss Daantje. Maar voel je die pijn dan niet voortdurend?
Nee hoor, dat hoeft niet. De eerste cyste was wel enorm pijnlijk en daar heb ik te lang mee doorgelopen, zodoende werd het het een spoedopname nadat ik echt heel ziek was geworden. Bij de tweede had ik idd een beetje pijn bij het vrijen maar verder voelde ik niets... Het is wel zo dat als je merkt dat je vaker last hebt tijdens het vrijen, je een beetje moet opletten maar als het alleen een enkele keer voorkomt is het waarschijnlijk niets ernstigs.