Ontpillen of..

Discussion in 'Zwanger worden' started by Vlindertje1985, Aug 19, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlindertje1985

Dec 24, 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Ik ben midden in een strip gestopt en direct een bloeding gehad.
    Nu zit ik een paar dagen voor mijn NOD en heb al een week krampen, pijn in mijn onderrug.. Geen fijn gevoel in mijn lijf.. Wie was ook heftig met ontpillen? Of wie was er direct zwanger na het stoppen van de pil? Lijkt dit erg op elkaar?

Hoop dat jullie me kunnen helpen.
    Groetjes

2. angelina85

angelina85 Actief lid

Oct 25, 2013
    241
    2
    18
    ik werk als taxi chauffeur
    Laar DL
    Iedereen reageert anders het het stoppen met de pil. Zijn er genoeg doe gelijk zwanger zijn geraakt. Maar ook genoeg die nog druk aan het klussen zijn. Denk dat er niks anders opzit dan wachten op je nod, of op 10 dpo een testje wagen. Succes!

3. Vlindertje1985

Dec 24, 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Angelina, ja een testje ga ik morgen wagen. Wat bedoelen jullie met dpo? Groetjes

4. angelina85

angelina85 Actief lid

Oct 25, 2013
    241
    2
    18
    ik werk als taxi chauffeur
    Laar DL
    Dat zijn de dagen na je ovulatie. Dus stel je hebt
    Maandag positief getest met ovulatie testen, dan springt je ei tussen 24 en 48 uur. Dan uitgaande van dat je ei 2 dagen na je test gesprongen is dan zit je donderdag op 1 dpo.
    Snap je hem zo.?

5. Liekje81

Liekje81 VIP lid

Sep 6, 2013
    20,174
    23,255
    113
    doktersassistente
    Zevenhoven
    Wanneer ben je gestopt met de pil? En heb je daarna alleen nog de onttrekkingsbloeding gehad? Ik denk dat je dan amper kan weten wat je NOD is. Bij mij duurde het bv 3 maanden eer ik mn echt menstruatie had na de onttrekkingsbloeding van stoppen met de pil.

6. Vlindertje1985

Dec 24, 2012
    39
    0
    0
    NULL
    NULL