22 Augustus (CD 11) had ik 's avonds opeens een smiley op de ovulatietest, terwijl twee overige merken nog negatief waren. Vlak voor middernacht nog één keer getest en toen toonden alle drie tot mijn verbazing een LH-piek En nu zit ik hier midden in de nacht (CD 14), kan niet slapen van de pijn Ik voel een trekkende, stekende pijn in m'n rechter lies en heb wat roze bloedverlies. Ben echt wel wat gewend qua menstruatiepijn e.d., maar dit is gewoonweg venijnig. Ik krijg steeds tranen in m'n ogen Kan dit ovulatiepijn zijn? Als ik (in de nacht van) 22/23 augustus die LH-piek had, dan had m'n eitje toch allang gesprongen moeten zijn? Ik word angstig van het bloedverlies, dat heb ik nog nooit eerder gehad rond de eisprong.
Ik denk dat het er wel mee te maken heeft.. Als je een positieve ovulatietest hebt, springt je eitje gemiddeld zo'n 24-36 uur later. Dus ik denk dat je pijn dan wel van de eisprong geweest zou kunnen zijn.. En die stekende pijn dat je er tranen van in je ogen krijgt herken ik ook wel.. heb het niet altijd zo erg, maar af en toe..
Bedankt voor de reactie Ik heb het ook niet altijd zo erg (gelukkig maar). Ik verlies nu nog steeds roze M'n man denkt dat het misschien wat geïrriteerd is *down there* door de sex de afgelopen paar dagen. Maar dan nog vind ik die pijn in m'n rechter lies raar.