Hallo allen, Ik ben voor het eerst aan het testen met ovulatie testen,maar snap er niets van. Tot op heden zie ik niets meer dan alleen de controle streep. Ik test in de middag rond zelfde tijdstip en probeer niet zoveel te drinken. Ik heb een cyclus van gemiddeld 29 dagen en zit nu op cyclusdag 16 Ik heb in januari miskraam gehad..Heeft dit invloed op je ovulaties? wel altijd regelmatige cyclussen... zou het ook van het weekend pas kunnen zijn? liefss
Ik deed altijd 2 keer paar dag testen. Zodra de ene streep net zo donker of nog donkerder is dan is hij pas positief. Dan springt je ei tussen de 24/36 uur. Misschien heb je een late eissprong. Of misschien al gemist. Test nog even door. Succes
ja ja ja ja ja jaaaaa......!!!! Ik stapte net na een warme dag werken heerlijk onder de douche, en dacht laat ik toch nog maar weet een test er tegenaan gooien... en jawel... De test streep was bijna even donker als de controle streep!! joehoe! en laten wij nou net een weekendje weg gaan! in een heerlijk luxe hotel! Moet streepje echt donkerder wezen dan controle streep? Hoe dan ook, wij gaan een gezellig weekend hebben!!!!
Veel plezier Net zo donker mag ook, maar test evt rond 23:00 nog es dan morgen 11:00 nog es dan weet je zeker en dan kan je ei tm zondag/maandag een keer springen ws...
Wooooowwwww meiden! Dit deel ik graag met jullie Mijn vriend heeft echt een super luxe hotel geboekt met jacuzzi etc.... en......... Hij heeft mij ten huwelijk gevraagd!!!! nu maar hopen dat deze positieve vibe meehelpt! slaap lekker allemaal!!!!
Hoihoi ik ben er afgelopen maand mee begonnen en heb twee doosjes bij de action gekocht. Ben op dag elf begonnen en heb gisteren positief getest op dag twintig. Ik heb een heel onregelmatige cyclus vandaar. Maar misschien moet je gewoon wat meer testen dan kom je het eitje vanzeld tegen
Nou, ben bang dat ik weer teleurgesteld ga worden... Ik had het zooo gehoopt,en alles viel precies op zn plek.. behalve dan dat eitje.. Deze week moet ik toch wel ergens ongesteld gaan worden en voel nu helemaal niets. op naar weer een ronde. .. zucht...