hoihoi.. tijdje niet online geweest druk.. wie niet tegenwoordig (we zijn al 9maandjes bezig... )ben nu 5 dagen overtijd heb na 2dagen een test gedaan maar die was negatief wacht het nog 2dagen ofzo af en dan nog maar is proberen ik hoop er echt heel erg op... me cyclus is al een paar maanden het zelfde en dit is echt de 1e keer dat ik zoveel dagen overtijd ben dus ben benieuwd... groetjess
Spannend zeg!hou je ons op de hoogte?. Ik ben 1 dag overtijd maar mijn 1e cd is soms de 15e,16e,17e nooit na de 17e. Ik wil ook zo graag testte maar ben een beetje bang. Vorige maand wist ik bijna zeker dat het die maand raak zou zijn. Ik was heel erg teleurgesteld. Ben zo bang voor een nieuwe teleurstelling.
hoihoi ik ben niet zo vaak op internet vandaar me late antwoord ik heb nog niet opnieuw getest... vandaag 8dagen overtijd het is koopavond dus ga denk straks nog even een testje halen heb er in al die maanden al zoveel versleten dat is er iets voorzichtiger mee ben geworden ik laat het vanavond nog wel even wete
bedankt voor jullie reacties... test was weer negatief pff ga nog denken dat het aan die test ligt... heb tot nu toe steeds de zelfde gekocht, van kruitvat maar ja dat zit ook tussen me oren haha het is iig wel weer een rot gevoel
ik heb er deze maand ook al zoveel versleten zou niet best zijn als het volgende maand ook nog uit zou blijven dan ben ik een maand salaris kwijt aan de testen haha
Heel herkenbaar Staffie, ik was 2 dgn overtijd en had sterk het gevoel dat ik zwanger was. Op de 3e ben ik gaan menstrueren, ik baalde enorm. Heel veel succes bij de volgende ronde.
en al meer duidelijkheid? ik ben ook overtijd en blijf ook negatief testen ik heb ook die van de kruidvat gebruikt.
hi ben nog steeds niet ongesteld, dit is de 11e dag dat ik overtijd ben ga deze week nog een test halen en anders even de huisarts bellen heb al maanden een cyclus van 31dagen ... je gaat dan tog een beetje hopen he Ga denk wel ff testen met een andere test haha voor de zekerheid @ Mandy1: Bij jou al nieuws?
Hoi Staffie, weet helemaal hoe je je voelt. Ben nu ook vier dagen overtijd, maar ook negatieve test. Veel sterkte meid! Hoop voor je dat een nieuwe test wel positief aangeeft.
staffie hier nog geen menstruatie echt heel irritant, ik heb donderdag negatief getest. ik ga pas zaterdag weer testen vind het een beetje zonde van mijn geld die negatieve testen.