Hoi allemaal, heb ik weer wat nieuws... Ik wist dat ik een hele onregelmatige cyclus had maar dit gaat wel erg ver. Ik word elke keer een paar uurtjes ongesteld en dan weer niet. Dit gaat al een aantal daagjes zo. Geef een voorbeeld: Donderdagnacht- Dacht wat is dat toch wat ben ik nat. Dacht eerst urine verlies want ik heb het heel erg met mijn blaas. Maar nee hartstikke ongesteld. Ik naar beneden wassen, maand verband voor en weer naar bed. Volgende dag uit bed, nou er zat amper wat in het verband. Ik niets meer gebruiken. Kom ik s'avond bij mijn moeder weer ongesteld! Weer verbandje in gedaan. Zaterdag hele ochten niets aan de hand. Zelfs nog de liefde bedreven ... Tegen de avond zelfde verhaal. Gister weer, tegen de avond. Het is weinig maar toch genoeg om door te kunnen lekken dus zeer vervelend. Ik weet niet wat het is. Ik heb ook geen tekenen of pijn wat ik meestal heb als ik wel ongesteld moet worden. Ik ben wel erg aangekomen maar het lijkt me sterk dat dit tekenen van zwangerschap zijn. Woensdag ga ik naar de arts toe, ben benieuwd. Zo blijf je aan de gang..... Liefs Chantal