ik begrijp het helemaal! ik had net ook even een dipje, ik ben ook echt chagerijnig erdoor en hoop gewoon op een menstruatie of positieve test!
ga je niet meer naar de huisarts dan? ja ik had nooit gedacht dat ik het zou zeggen... maar laat die ongi maar komen als het nu niet raak is...! nieuwe ronde nieuwe kansen..... succes meid...
ik kan dinsdag op zijn vroegst naar de huisarts, maar misschien bel ik morgen gewoon naar het telefonische spreekuur.
Hier ook nog steeds geen ongesteldheid te bekennen, zit nu ergens rond dag 90 weer... Zo vervelend, had van het weekend voor de zekerheid nog maar even een test gedaan, maar uiteraard negatief. Pfff, dit is zo irritant!
Ja en zij zei dat ik nog een half jaar moest wachten omdat de pil nog steeds mijn menstruatie zou kunnen beinvloeden zeg maar. Maar wachten duurt zo lang .
Oke, en al vanaf t begin een onregelmatige cyclus? pff belde er net een vrieden... je raad het al, met de mededeling dat ze zwanger is
oww staffie knuff van mij! hier ook nog steeds geen ongi, jeetje mina op dag 90...dat is egt niet leuk nee! ik word nu al gek van het wachten, d8 echt dat ik vandaag egt ongi ging worden, steeds pijnen enal maar nog steeds niets ga morgen nog maar ff testje doen.. zal wel weer nega zijn maarja.. wie weet. groetjess
Hier vanmorgen weer getest en uiteraard WEER negatief, bah... Ik ga nu morgen het bloedonderzoek maar afwachten maar denk ook daarvan het minste, maar zal denk ik wel proberen vol te houden minimaal 1x per week te blijven testen indien de ongi er nog steeds niet is. Maar ja idd, je wordt er echt radeloos en chagarijnig van, ik ook hoor, snap er niets meer van, konden we er maar wat aan doen toch?
Nou vandaag is het dan zover, BLOEDPRIKKEN, heb er vannacht bijna niet van kunnen slapen, had ook 2 zulke rare dromen vannacht In 1 droom was mijn dochter van 8 gevallen en had haar arm gebroken en in de andere droom was ik een cowgirl..Maf hoor Ben er vannacht wel 4x uitgeweest van de zenuwen, meiden duim voor me, ik hoop het....nog steeds géén enkele tekenen van een naderde ongi te bekennen hier dus heb nog iets hoop dat ik me flink heb verrekend met mijn cyclus Tot later..
Helaas krijg ik pas aankomende maandag de uitslag van de bloedtest Maar..... Hij heeft bij mij inwendig onderzoek gedaan en mijn baarmoeder was opgezet, gezakt en erg gevoelig vooral aan de linkerkant volgens hem waarschijnlijk toch een innesteling Aangezien ik al 6 dagen krampjes heb kon dit een late innesteling zijn en is het idd nog iets te vroeg om al een positieve thuistest te hebben, vandaar dat ik maandagmorgen ook ochtend-urine mee moet nemen als ik voor de uitslag van de bloedtest kom. Met alle bijbehorende symptomen die ik nu heb gaf hij me alvast héél voorzichtig een felicitatie! Ik laat mijn banner eventjes nog staan zo tot maandag, dan heb ik alle zekerheid maar ben nu al erg blij en opgelucht Zal het dan toch?