heel veel sucses karin.. Echt raar van die dokter.. Ze kunnen toch een bloedtest doen.. Is voor hun een kleine moeite.. Hoop dat je test positief is en dat je snel van je spanning af bent.. Liefs suzanne
hee meiden Ik mag me ook bij jullie aansluiten ik ga vrijdag testen want dan is het vijf weken geleden dat ik ongie was dus dan weet ik zeker dat ik overtijd ben normaal duurd het nooit zo lang ik heb ook al negatief getest dus nu maar volhouden tot vrijdag, ik zit nu op mijn 33e dag van mijn cyclus en dat is lang voor me doen we zijn nu al met de 9ende ronde bezig dus we hopen nu echt eem keer dat het raak is. Ik heb wel al vanaf zondag het gevoel dat ik ongie moet worden maar dan anders terwijl ik normaal direct ongie word zodra ik krampen krijg. verder heb ik steeds rare steekjes in mijn onderbuik hebben ook zoiets of voelen jullie je ook anders? groetjes anja en allemaal succes met het testen en zwanger worden!
Beste Anja, Ik moet zeggen, ik voel wel zo af en toe iets in mijn buik maar kan het niet echt plaatsen... verder heb ik echt nergens last van... Heel veel succes in ieder geval ook! Ik ga zometeen andere testen halen en ik heb op internet de matcare ultra sensitive besteld dus die zullen morgen binnenkomen... dan kan ik er even tegenaan En hopelijk geven die wel positief! Liefs Karin
haha ohjee echt erg he wel balen voor je... ga je nou vrijdag nog een test doen? ik hoop echt voor iedereen dat het positief mag worden...*zucht*
Hello dames Ik ben gestopt met de pil dus het is afwachten geblazen wanneer ik weer ongi moet worden pff Maar sinds vandaag heb ik een trekkend/zeurderig gevoel in mijn rechterlies! Iemand van jullie een idee? Liefs Maaike
Hallo Allemaal, Ik heb me net aangemeld en kom even meekletsen en ook wat vraagjes posten. Ik ben al 16 maanden gestopt met de pil maar wil maar niet zwanger worden. Ik ben nu echter 6 dagen overtijd . Heb bij dag 2 en dag 4 overtijd een test gedaan (clear bleu) maar waren beide negatief Vanmorgen naar de wc gegaan en bij het afvegen een soort rozig slijm. Later nog een keertje, echt super weinig. Maargoed ik schrik me natuurlijk dood want denk meteen aan miskraam ofzo. Dus ik bel de doktersassistent en die zegt dat dit misschien kan zijn dat ik toch ongesteld ga worden, niks ernstigs. Hmm gelukkig, maar ook weer niet want ik WIL NIET ongesteld worden. Toch maar een tampon in gedaan want ik ging met mijn zwangere schoonzusje (lekker typisch) naar de stad. Dus ik ben bij haar thuis krijg ik menstruatiepijn. Normaal heb ik dat heel erg maar nu maar heel lichtjes. Naar de wc gegaan, tampon eruit zat er helemaal niks in. Ik denk dat komt zo wel, dus nieuwe erin gedaan naar de stad geweest en uren later kom ik thuis zitten er een paar druppels heel licht roze bloed/slijm aan? Heeft iemand hier ervaring mee? Het lijkt alsof mijn ong. niet door zet maar als ik zwanger zou zijn hoe kan ik dan wel menstruatiepijn hebben? Ik hoop dat er iemand is die dit ook heeft meegemaakt, want in die onzekerheid zitten is niet leuk Met testen wil ik nog even wachten want ik heb het geld ook niet op de rus groeien. Het liefst doe ik er drie per dag haha maargoed! xxx
hoi xfifix Is het een ideetje om test van het kruitvat te kopen 2 voor 5 euro. ik kan natuurlijk niet in je portemonee kijken, maar heb je misschien wel duidelijkheid! Succes ermee groetjes Hanneke
@staffie; ja ik ga vrijdag weer testen. Moet nu ook echt wel wachten, want heb geen testen meer in huis. Geeft ergens ook wel wat rust. Had gisteravond wel wat krampen in m'n buik, dus dacht dat de ongi wel zou komen, maar voorlopig nog niets! @ xfifix: ik weet hoe je je voelt meid. Heb je je temperatuur bij gehouden? Dan zou je aan je temperatuur kunnen zien of je zwanger bent. Baal zelf dat ik dat nog niet gedaan heb n.l. Ga er (indien nodig) volgende maand mee starten
Hoi allemaal, Vervelend he die onzekerheid!? ik wordt er echt gek van! Gisteren andere testen gehaald...wederom negatief. Vanmorgen voor de zekerheid met ochtendurine...je raad het al...weer negatief... Ik weet het echt niet meer...ik wacht nu maar gewoon af en toch over een paar dagen maar weer een keer testen... Ik begin nu toch wel een beetje bang te worden dat er misschien iets niet goed zit en daarom niet ongi word.... Suc6 allemaal! Liefs Karin
ik ga morgen een test kopen en hem vrijdag of zaterdag doen. ik blijf rare buikpijn houden maar het is geen menstruatie pijn, ik heb rare afscheiding.
Oh ik vind het allemaal zo spannend voor jullie! Hoop echt dat het raak is.. Blijf jullie volgen! Groetjes
ik heb ook een vreemd gevoel in me buik, kan niet niet echt pijn noemen, en het idd ook geen gevoel wat ik normaal heb als ik ongesteld moet worden en ik heb ook veel slijm joh, denk elke keer maar ff naar de wc om te kijken ik ik miss ongesteld ben geworden, maar dan is het alleen maar slijm nog twee daagjes dan gooi ik er weer een testje tegenaan...
Staffie; hier precies hetzelfde. Je voelt de afscheiding soms zo tussen je benen lopen Ik heb gister negatief getest (banner klopt niet). Zo'n raar gevoel in me buik..
zo te lezen zitten er veel in dit schuitje haha ja ik voel t idd glibberen af en toe haha erg he aan de ene kant vind ik heb wel spannend... al bijna 2 weken overtijd dus hoop dat het raak is al 3 keer getest pff hoop echt dat ik vrijdag positief is
Tjeee al bijna 2 weken en nogsteeds geen positieve test! Ik ben officieel 2 dagen overtijd en ook 1 neg.test Heb jij niet eens ander gevoel in je buik? Of het zit natuurlijk tussen je oren maar ik heb wel rare krampjes en lichte steekjes, vind het niet op ongi pijn lijken!
ja... ik heb wel een gevoel in mn buik wat ik niet thuis kan brengen, nog niet eerder gehad en geen ongesteld gevoel maar het is net wat je zegt, wie weet zit het wel tussen me oren hahaha twee dagen is ook al spannend hoor! ik hoop dat het raak is voor je pff wat een stress brengt het mee he ik moet nog ffies 2daagjes volhouden als ik vrijdagochtend weer negatief test ga ik de huisarts bellen voor een bloedtest
goh toevallig dat jullie allemaal dezelfde klachten hebben als ik, ik dacht dat het aan mij lag. inderdaad wisselend wat buikpijn, maar niet echt ongi pijn. Had daarstrax wat lichtroze afscheiding. wat betekent dat?