over tijd...

Discussion in 'Zwanger worden' started by staffie, Sep 16, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. staffie

staffie Actief lid

Aug 12, 2008
    247
    0
    0
    staks even naar de winkels voor een test.... en dan nog hopen dat ik eraf kan blijven tot morgenochtend :oops: haha

2. staffie

staffie Actief lid

Aug 12, 2008
    247
    0
    0
    he leuk een topic met me eige :D grapje
    wou tog even kwijt dat ik nu zit te staren naar 3testen... heb er maar 3in 1 gekocht... en te hopen dat ik er tot morgen ochtend af kan krijgen hihihi

3. Alieke

Alieke Fanatiek lid

Oct 10, 2007
    3,793
    157
    63
    oooh staffie spannend zeg. Let us know :-D

Ondertussen hier nogsteeds hetzelfde :(

4. staffie

staffie Actief lid

Aug 12, 2008
    247
    0
    0
    :rolleyes: balen he al die onzekerheid
    nou ben er tot nu nog steeds vanaf gebleven
    valt niet mee... :oops:

5. star81

star81 Actief lid

Sep 14, 2008
    418
    0
    0
    nou, voor mij is de spanning voorbij. :evil: :evil:
    hoop voor jullie dat het wel raak is. ik duim voor jullie :D

6. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    Hey Meiden...

Ik denk dat ik me hier ook kan aan gaan sluiten, daar ik al 2 negatieve testen heb gehad, eergisteren en vanmorgen maar nog steeds géén enkele tekenen van een naderende ongi te bekennen :confused:
    Hier dus vanaf morgen ook overtijd..
    Ik hoop voor iedereen die overtijd is snel een positieve test in handen te hebben (inclusief mezelf) want dat wachten daar wordt je ook moedeloos van :cry:
    Ik ga nu aanstaande maandag pas weer testen, heb er genoeg in huis liggen en het is moeilijk er vanaf te blijven maar ja, het is nu beter er echt een paar dagen tussen te laten.
    Is hij maandag nog negatief van ben ik van plan 2x per week te gaan testen voor de zekerheid mits ik niet ongi wordt ..

Duimen maar voor iedereen hier in het topic ;)

7. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

Dec 3, 2007
    884
    0
    0
    @Staffie: heb je al getest?

8. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

Apr 16, 2008
    10,390
    30
    48
    Ik ben al 2 dagen overtijd en heb al 3 negatieve testen.
    Al 2 voor mn nod en vandaag 1.
    Ben nog nooit overtijd geweest (ja bij mn mk, maar niet sinds we er voor gaan)
    Maar ben wel medicijnen gaan slikken na mn ei, misschien dat die iets ermee doen :(
    Die onzekerheid is vreselijk iig!
    Als ik dan niet zwanger ben, laat me dan maar gewoon ongi worden, dan kunnen we tenminste verder!

9. pffffff

pffffff Actief lid

May 21, 2008
    339
    0
    0
    Hoi Allemaal,

Nou na lang overtijd te zijn geweest, nu in ieder geval duidelijkheid. Ik ben ongesteld geworden... Pfff nooit geweten dat ik zo blij zou zijn met mijn ongi. Ik was echt bang dat het niet meer goed zat 'van binnen'...

Dus op naar de volgende ronde en over 1,5 week naar de gyn!

Jullie allemaal nog suc6!

Liefs Karin

10. TessMe

TessMe Niet meer actief

Hoi hoi,

Wat een spanning steeds he elke maand:p Dit is mijn tweede keer. Heb alles goed gedaan, en goed geklust rond mijn ei. Ben een dag of 2 misselijk geweest. Maar is ook wel weer over. Heb af en toe wel een gek gevoel in mijn buik.. Maar kan ook verbeelding zijn. Heb ontzettende haaruitval! Overal liggen de haren. En.. wat ik hier meer las. Heb een dag of 6 ontzettende last van witte slijmerige afscheiding. Heel raar. Heb ik nog nooit gehad :( Heb ook helemaal geen gevoel alsof ik ongesteld moet worden.. Ga morgen een testje doen.. Ben alleen bang dat ik weer te vroeg ben en dat dan zondag me ongi komt. SPANNEND!

11. staffie

staffie Actief lid

Aug 12, 2008
    247
    0
    0
    hoi allemaal
    ik heb getest hoor...was weer negatief :(
    dus gelijk de dokter gebeld... maar de ass vond dat ik nog maar gewoon 2weken af moest wachten... hallo 2 weken weet je hoe lang dat is :evil:
    pff soms heb ik zo het gevoel dat ik niet serieus genomen word door hun omdat ik pas 21ben :(
    dus ik ben ik een lekkere depri bui :oops:

12. vinisa

vinisa Fanatiek lid

Sep 8, 2008
    4,346
    1
    36
    Het kan zijn dat jouw lichaam gewoon een ongesteldheid overslaat.
    Wacht gewoon je volgende verwachte NOD af (aan de hand van jouw voorgaande cyclussen). Daarna kun je de HA altijd nog bellen, toch?
    Ik zelf heb vanaf 1 dag na mijn nod 5 dagen last van lichtroze bij het afvegen gehad. Verder niets, geen echte bloeding of krampen. Alleen wat steekjes. En nu ben in inmiddels 19 dagen na mijn NOD en nog geen echte menstruatie gehad. De normale klachten verder. Ik hoop dat dus op mijn aankomende verwachte NOD weer wel echt ongesteld word en anders bel ik dan wel de HA.
    Probeer het los te laten, dat heb ik ook gedaan. Gewoon nog ff afwachten en misschien komt het dan vanzelf weer.
    Mijn cyclus liep twee maanden (eerste twee maanden) erg goed, 29 dagen. En nu opeens anders, dus mijn lichaam zal nog wat aan het wennen zijn zo zonder pil. Ik weet niet hoelang jij gestopt bent, maar anders kan dit ook bij jou het geval zijn.

Groetjes Sab

13. mandy1

mandy1 VIP lid

Jan 31, 2007
    6,881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    staffie ik heb ook getest ook weer negatief, ga maandag maar eens naar de huisarts!

14. sweet dreams

sweet dreams Niet meer actief

Hallo!

Ik mag me hier dan ook vast wel bij aansluiten!
    Wij zijn nu bijna 2 jaar bezig en normaal ook een mooie vast cyclus maar ben nu al 5 dagen overtijd.
    Gister voor de 2e keer negatief getest (word je ook niet vrolijker van) dus heb ik naar het ziekenhuis gebeld. Helaas was de fertiliteitsarts er niet maar ze zou me maandag terug bellen en waarschijnlijk dat ik dan een echo krijg of dat ze me bloed gaan controleren dus ook allemaal erg spannend! (lopen ook al half jaar in ziekenhuis)
    Ook ik voel van alles!
    Indd ook witte slijm MEGA veel, gewoon niet normaal meer.
    Rare steken bij me eierstokken
    Erg moe/ nergens geen zin in.
    Veel hoofdpijn
    Met vlagen misselijk.

PFFF Waarom duurt wachten altijd zo lang :(: :(:

15. staffie

staffie Actief lid

Aug 12, 2008
    247
    0
    0
    Het zou idd wel kunnen, ik vind het alleen allemaal zo vreemd omdat ik al 6maanden dezelfde cyclus heb, ik ben al 10maanden gestopt met de pil en ik voel nu ook dingen die ik normaal niet voel :oops:
    ik probeer het ook wel los te laten, alleen lukt het me niet echt
    hoe kan je iets los laten wat je zo graag wilt :rolleyes: hihi
    me vriend heeft ook zoiets van hou er ff over op, anders komt er nooit wat van maar het lukt me gewoon niet pff erg he

@ mandy1: balen zeg! hoop dat je wel wat voor elkaar krijgt bij je huisarts :)

16. staffie

staffie Actief lid

Aug 12, 2008
    247
    0
    0
    nou hopen dat het idd raak is :) 2jaar is een hele tijd
    ik denk dat ik tegen die tijd echt gek zou zijn... :oops:
    succes meid

17. staffie

staffie Actief lid

Aug 12, 2008
    247
    0
    0

ik snap je helemaal... heb er nu ook nog 2 liggen had er 3tegelijk gekocht... ik ben zo in staat om er nu weer 1 te doen haha
    helemaal geen nut natuurlijk... ohoh degene die die testen heeft uitgevonden zal zoooooooooo rijk zijn :rolleyes:

18. sweet dreams

sweet dreams Niet meer actief

@ Staffie

Het is inderdaad een lange tijd maar we houden de moed erin
    Als we in feb nog niet zwanger zijn gaan we met IUI beginnen....
    Dusss hopen dat we voor die tijd wel zwanger zijn..

19. rinnie

rinnie Bekend lid

Apr 11, 2008
    660
    0
    0
    Nou meiden, ik ben ook nog steeds niet ongesteld, zit nu in mijn 3e ronde, op dag 84... Eerste ronde was 92 dagen. toen 17 dagen. en nu sinds begin juli niet meer ongesteld geweest.
    Heb afgelopen week wel een dag of 2 wat lichtroze/bruine afscheiding gehad, dacht dat het mijn menstruatie was, maar het zet niet door. Heb nu wel wat menstruatiebuikpijn, maar ik kan niet van mij lichaam op aan heb ik al gemerkt, heel vervelend!
    Maar goed, ik wacht weer af, en als ik volgende week niet ongesteld ben geworden koop ik voor de zekerheid wel weer een zw-test ;) .

20. staffie

staffie Actief lid

Aug 12, 2008
    247
    0
    0
    jeetje zeg dat is lang!
    heel veel succes, al die onzekerheid brengt een hoop stress mee he :rolleyes:

Share This Page