over tijd...

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door staffie, 16 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rinnie

rinnie Bekend lid

11 apr 2008
    660
    0
    0
    Oh joh je wil het niet weten, echt zooo irritant vind ik! We focussen ons er ook maar niet op, want de kans is nu toch niet groot. Vorige week wel bij de dokter geweest, maar die wil nog een half jaartje afwachten om te kijken of mijn menstruatie vanzelf weer normaal gaat worden.
    Dokter zei al: gewoon vrijen als je zin hebt, want nu word je er alleen onzeker van. En daar heeft ze wel gelijk in! Zolang mijn menstruatie niet normaal is kunnen we er eigenlijk nog niet "echt" voor gaan natuurlijk. En ik koop ook echt niet elke week een zw-test, dat zou me helemaal gek maken.

2. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    ik snap je helemaal hoor, mijn cyclus was in de eerste 3 maanden ook onregelmatig, kon er geen touw aan vast knopen maar nu gelukkig al een half jaar 31dagen... maar nu 15dagen overtijd en heb 4keer getest
    maar nog steeds negatief ik word er zo onzeker van
    ik blijf maar gewoon hopen ;)

3. sweet dreams

sweet dreams Niet meer actief

heyy staffie

waarom bel je niet een gyn op?
    missc kunnen ze je daar wat meer vertellen omdat je ha ook niet wil/kan

4. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    kan je dat doen zonder verwijzing van je huisarts dan?

5. sweet dreams

denk niet dat je er zonder verwijzing naar toe kan maar je kunt altijd bellen en om advies vragen.. Misschien heb je er wat aan.

6. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    thx voor de tip, heb net geprobeert te bellen, maar de poli was al gesloten ga het maandag nog een keer proberen ;)

7. sweet dreams

Graag gedaan! Als we elkaar kunnen helpen dan doen we dat natuurlijk ;)

8. suus1987

suus1987 Fanatiek lid

9 sep 2008
    2.622
    0
    0
    Pedagogisch medewerker :D
    Cuijk
    ow.. wat zijn jullie allemaal lang over tijd.. hoop echt voor jullie dat jullie positief gaan testen heel binnen kort.. dat wachten houd je ook alleen maar in onzekerheid

9. sweet dreams

Heyy Dames!

Hoe is het daar?
    Hier nog steeds niks geen :evil: te bekennen!
    Doen jullie mannetjes ook zo raar? De mijne wel!
    Zit net op de bank naast hem zegt ie: Kijk mij eens aan. Volgens mij is het raak je kijkt zo anders uit je ogen.... :(
    Wat moet ik hier nou weer mee?

10. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    haha dat is wel liefffff :D
    die van mij word er op het moment gek van
    ik ben echt niet te genieten... mede door de onzekerheid
    hij moet het hele dagen aanhoren :oops: ahg wel zielig eigenlijk
    nouja vanavond gaat hij stappen mannenavondje kan hij er daarna weer even tegenaan hihihi

11. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    oja ik heb er weer een klacht bij... pijnlijke tepels :( heb ik normaal nooit :cry:

12. Mystic Sun

Mystic Sun Bekend lid

3 dec 2007
    884
    0
    0
    Ben nu ook officieel overtijd, en vanmorgen wéér een negatieve test in mijn hnden Pffffffff :cry:
    Wat zouden we toch graag duidelijkheid willen, ga nu volgende week vrijdag pas weer testen indien niet ongi want ben er nu echt teveel mee bezig en dat kost handen vol geld aan testen :oops:
    Maar hier nog géén enkele tekens van een naderende ongi dus ...

13. Alieke

Alieke Fanatiek lid

10 okt 2007
    3.793
    157
    63
    Ik denk dat we nu 1 voor 1 allemaal gek worden!

Hier ook nogsteeds overtijd (banner klopt niet) en zit nu op dag 32 dus 4 dagen overtijd. Aaghh had mezelf eigenlijk voorgenomen om dit weekend te testen maar ben toch bang dat het negatief is.
    Ondertussen loop ik met rare steekjes bij me eileiders en lijkt soms op banden pijn. Buik is nogsteeds opgeblazen en voel me raar/moe.

MysticSun; Pffff daar word je echt niet goed van. Shake hands :(

14. TessMe

TessMe Niet meer actief

Ik ben vandaag 2 dagen overtijd.. Voel me wel anders. Pijnlijke tepels. haaruitval en ontzettend snel vet haar. steekjes in mijn onderbuik. en bakken met wit slijm! Ga vanmiddag testen, als mijn vriend thuis is. Maar ben wel bang dat ie negatief is en dan morgen ongesteld word ofzo :( [-o<

15. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    heel veel succes hoop dat het raak is :D

@ Alieke: Ik denk idd ook dat we allemaal gek worden ik ben echt niet te genieten :oops: of ik dat nou als `kwaaltje` moet zien... zal wel gewoon door de onzekerheid komen

@ Tessme: Succes met testen vanmiddag

16. sweet dreams

@ Tessme => Heeel veeel succes vanmiddag! We duimen voor je!
    @ Alieke & Staffie => Natuurlijk worden we niet gek ;)
    Keep your head cool and you´r feets warm!

17. staffie

staffie Actief lid

12 aug 2008
    247
    0
    0
    :rolleyes: ik doe me best :)

18. Mecha

Mecha Niet meer actief

aaah hier nog eentje :(
    ik ben gek aan het worden.. ik ben ook paar dagen overtijd heb getest eergister en nada...niks
    en toch voel ik me niet of me nod eraan komt
    maar ook niet of ik zwanger ben .. ik had het ergens anders ook al getypt maar het enige waar ik echt last van heb ik zeeen met lucht in me buik echt niet normaal vooral snachts.. ik word er gewoon wakker van zo erg .. me hele buik is dan opgeblazen .,.. soms alleen links dan weer alleen rechts dus lijkt wel of er een monster in me buik leeft ofzo heel appart :O

ik ga zo naar de stad dan ga ik maar weer vast testjes halen.. me zus teste pas positief na 8 weken dus wie weet heb ik hetzelfde kwaaltje ..:|

19. sweet dreams

We blijven gewoon allemaal diep adem halen en natuurlijk hopen dat het nu eens raak mag zijn!

Ik word zelf ook helemaal gek van die onzekerheid ik had donderdag al naar het zh gebeld maar mijn arts was er niet maar ze zou me maandag terug bellen! Maar zelfs het wachten tot maandag duurt MEGA lang!

20. sweet dreams

Nhene ik hoop niet voor je dat je pas met 8 week posi test!! Ik hoop dat je zo snel mogelijk een posi test in handen mag hebben want 8 week duurt echt nog heeeel erg lang!!! Dat willen we echt niemand aan doen zoooo lang wachten!!!

Deel Deze Pagina